ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

همیشه چقدر زود دیر می شود

 

وقتی ۱۵ سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم، صورتت از شرم قرمز شد و سرت رو به زیر انداختی و لبخند زدی.

وقتی که ۲۰ سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم، سرت رو روی شونه هام گذاشتی و دستم رو تو دستات گرفتی انگار از این که منو از دست بدی وحشت داشتی.

وقتی که ۲۵ سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم، صبحانه مو آماده کردی و برام آوردی پیشونیم رو بوسیدی و گفتی بهتره عجله کنی داره دیرت می شه.

وقتی ۳۰ سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم بهم گفتی اگه راستی راستی دوستم داری

بعد از کارت زود بیا خونه.

وقتی ۴۰ ساله شدی و من بهت گفتم که دوستت دارم، تو داشتی میز شام رو تمیز می کردی و گفتی باشه عزیزم ولی الان وقت اینه که بری تو درسها به بچه مون کمک کنی.

وقتی که ۵۰ سالت شد و من بهت گفتم که دوستت دارم تو همونجور که بافتنی می بافتی بهم نگاه کردی و خندیدی.

وقتی ۶۰ سالت شد بهت گفتم که چقدر دوستت دارم و تو به من لبخند زدی.

وقتیکه ۷۰ ساله شدی و من بهت گفتم دوستت دارم در حالی که روی صندلی راحتیمون  نشسته بودیم من نامه های عاشقانه ات رو که ۵۰ سال پیش برای من نوشته بودی رو می خوندم و دستامون تو دست هم بود.

وقتی که ۸۰ سالت شد این تو بودی که گفتی که من رو دوست داری نتونستم چیزی بگم فقط اشک در چشمام جمع شد اون روز بهترین روز زندگی من بود چون تو هم گفتی که منو دوست داری.

به کسی که دوستش داری بگو که چقدر بهش علاقه داری و چقدر در زندگی براش ارزش قائل هستی چون زمانی که از دستش بدی مهم نیست که چقدر بلند فریاد بزنی اون دیگر صدایت را نخواهد شنید.

نظرات 17 + ارسال نظر
نینا 2 تیر 1390 ساعت 12:06 http://www.n-shop.mihanblog.com

اره باید گفت. مرسی از متن قشنگت

ممنون نینا خانوم لطف دارید

فریده 2 تیر 1390 ساعت 17:25

سلام مرسی که اومدی
این مطلبت زیبا بود

آره معلومه که از مینا خبر دارم مثل اینکه دختر خالمه ها
دیگه آپ نمیکنه سرش خیلی شلوغه یه خورده بیشتر کار میکنه نمیرسه دیگه به وبلاگ رسیدگی کنه
میگه حالا شاید بعد ها دوباره بیام و بنویسم ولی الان که نه.

ممنون از خبری که دادی
سلام مارو بهشون برسون حتما

عاطفه 3 تیر 1390 ساعت 02:32 http://www.atefh653.blogsky.com

وای خیلی قشنگ بوووود خیلی خیلی خیلی
بعد از مدتها متنی بود که واقعا تکونم داد
خیلی بااااااااااااااااااااااااااااااااااحاااااااااااااااااااااااااااااااااااااالههههههههههههههههههه

خوشحالم خوشت اومده
یعنی باور کنم که تکونت داد

قوی سفید 3 تیر 1390 ساعت 16:04 http://www.blogsky.com

آره باید بهش بگی حتی به قیمت شکسته شدن غرورت!!و حتی اگه بفهمی که اون هیچوقت دوستت نداشته!!

من معتقدم وقتی با کسی هستی که دوسش داری باید بگی هر چند آدما همشون به زبون نمیارن و بیشتر باید از کاراشون متوجه بشی. البته من از نوع اولم و میگم داد می زنم
ولی قایم کردن و به اصطلاح غرور کاذب اصلا درست نیست
وقتی با هم هستید با هم هستید پس از گفتن و انجام دادن کارایی که باعث دوست داشتن طرفین میشه دریغ نکنید چون باید از کنار هم بودن لذت ببرید هر چند واسه یه دوره کوتاه.
چون اینطوری دیگه حسرته روزای پوچ با هم بودن و نمی خوردید

نینا 4 تیر 1390 ساعت 09:20 http://www.n-shop.mihanblog.com

سلام.ممنون که اومدی به وبلاگم.در مورد چیزی که گفتی خودم به فکرش بودم اما الان زوده میخوام ببینم کسی میخواد یا نه چون من خودم فروشگاه دارم میخواستم اینترنت رو هم امتحان کنم تا ببینم چی میشه.ممنون از لطفت.

پاینده باشی.

خواهش میکنم
خوبه
موفق باشید
اگه کمکی از دست ما بر اومد در خدمتیم
شاد و سبز باشید

مونا 5 تیر 1390 ساعت 09:43

بفرما وبلاگ

عاطفه 6 تیر 1390 ساعت 17:53 http://www.atefh653.blogsky.com

پس چی یعنی باورت نمیشه من تکون خوردم
من الان یک ادم متحولم پدر

آخیی..
چه قشنگ
سر بزن

یلدا 14 تیر 1390 ساعت 15:00 http://www.dokhtaresarma.blogsky.com

سلام
اگه اون بخواد بشنوه

کامی 15 تیر 1390 ساعت 09:20 http://www.amooyadegar.blogsky

وای داداشی چقدر قشنگ بود
واقعا روم تاثیر گذاشت
راست میگی گاهی انقد زود دیر میشه که خودت ار تعجب دهنت باز میمونه
تجربه داشتم
از این به بعد بیشتر بهش میگم که دوسش دارم
راستی داش یادم میرفتم
سجاد جون دوست دارم
بوس

ممنون خوشحالم روت تاثیر گذاشت و خوشت اومده
منم دوست دارم داداشی
یاده روزای خوشمون بخیر
بازم اینورا بیا
شاد باشی همیشه

فریناز 20 تیر 1390 ساعت 09:21

چه مطلب نازی نوشتی
ممنون که سر میزنی
ببخش که من اینقدر تنبلم

kheyli ghashng bood
azizam be manam sar bezan
montazeretam

mer30 az matlabaye ghashangetoon
khoshhal misham be manam sar bezanid

salam mer30 ke omadi
ye khaheh dashtam
mitoonam az in matlabetoon too web sitam estefade konam??






_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°_____ _$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$
_____________€._______________$$$$$
_____________€..____________ $$$$$$$$
____________€€€€€€€._..-?*°*?-.._ ~~~*°*~~~
~~~ _..-?*°*?-..~~~~ _..-?*°*?-.._
_..-?*°*?-..__..-?*°*?-.._
-------------------------------------
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*اینم وسیله!!!* ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)
اگه خواستی ازراه دریا بیاااااااااولی مواظب باش غرق نشی

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/____________________\~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-
.
.

.
آپم زود بیا واسم بترکون




لیلا 9 مرداد 1390 ساعت 12:23 http://hajkhanoom.blogsky.com

سلام
اره ولی من که زیاد گفتم دوست دارم چی چی شد
دارم ازنبودنش میمیرم

لیلا خانوم همه حرفا مطلق نیست
من این نوشترو نوشتم درست ولی خیلی چیزا هم هست که در کنار این نوشته میتونه مهم باشه فقط همین نیست باید نوع رابطه دوست داشتن طرفین و ...
به هیچ چیز مطلق مطلق نگاه نکن اینطوری بدتر میشی
اساس این جمله درسته ولی درکنار خیلی چیزا که تو یه رابطه اتفاق می افته

شاد و سبز باشید مرسی از اینکه این وبلاگ و انتخاب کردید

ژینوس 29 شهریور 1390 ساعت 09:49 http://royayekhis.persianblog.ir

وبتون خیلی جالبه . من لینکتون کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد