ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

روز پدر مبارک

 

 

 

روز مرد بر همه ی شیر مردان و مردان باشرف روزگار مبارک

روز پدر بر تمام بابا های خوب دنیا مبارک .

بابا های خوب سایه هایتان بر سر خانواده های تان مستدام و برقرار. عشقهایتان جاری.

یادمان باشد که روز پنجشنبه بعضی از بچه ها سایه پدر بر سرشان نیست. نه یک روز نه دو روز بلکه برای یک عمر. آن ها را فراموش نکنیم.

 

 

 

یادمان باشد که همه ی باباها خوب هستند. قدر باباهای خوبمان را خوب بدانیم تا قبل از اینکه خیلی زود دیر بشود به آنها بگوییم که عاشق آنها هستیم و از هر فرصتی استفاده کنیم و آنها را سخت در آغوش بگیریم .

همین طور به پدر عزیزم که مثل کوه پشت منه و همه آنچه من امروز دارم حاصل توانایی او و فداکاری مادرم است...

پدرم تنها تکیه گاه من است ..دوستت دارم...

نظرات 3 + ارسال نظر

هر رفتنی نشونه رسیدن نیست / ولی برای رسیدن همیشه باید رفت

جالب بود دوست عزیز

الی 26 خرداد 1390 ساعت 17:37

سجاد جون روزت مبارک داداش....

ممنون الی خانوم مرسی که یادتون بود

فریده 29 خرداد 1390 ساعت 00:47 http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

سلام سجادجونم من اینجام شما کجایی؟ ما رو از یاد بردی
روز مرد مبارک پدر آینده
منتظرت هستم بازمممممممممم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد