ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

وصیت نامه مردی بزرگ

 

وصیت نامه جالب و زیبای حسین پناهی

.

قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.

بعد از مرگم، انگشتهای مرا به رایگان در اختیار اداره انگشتنگاری قرار دهید.

به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!

ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک کاری کنند.

عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب کیدا ممنوع است.

بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.

کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!

مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.

روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.

دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!

کسانی که زیر تابوت مرا میگیرند، باید هم قد باشند.

شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.

گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.

در مجلس ختم من گاز اشکآور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.

از اینکه نمیتوانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می طلبم

به بهشت نمیروم اگر مادرم آنجا نباشد

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد 28 اردیبهشت 1390 ساعت 11:03 http://mohegh

خدایش بیامرزد.
انسان خاصی بود و روح بلندی داشت .

گندم 28 اردیبهشت 1390 ساعت 11:40 http://gandomak.blogsky.com/

سلام
جدی جدی این وصیت نامه شه؟
خیلی برام جالب بود
واقعا

مریم کشت پرور 28 اردیبهشت 1390 ساعت 15:47

بازم مثل همیشه عالییییییییییییییییییییییییییی ممنون از مطالب قشنگتون

فنر 29 اردیبهشت 1390 ساعت 22:11 http://www.atefh653.blogsky.com

این ۹مین باره که میخونمش واقعا محشره
راستی تصمیم گرفتم وصیت نامه بنویسم

چه آمارشم دقیق داره
چرا میخوای چنین کاری کنی خوب
خوشحالمون می کنی به خونه خودتون سر می زنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد