ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

مادر

 

مردی در مقابل گل فروشی ایستاده بود و می خواست دسته گلی برای مادرش، که در شهر دیگری بـــود،  سفارش دهد تا برایش ارسال کند. او وقتی از گل فروشی خارج شد. دختری را دید که روی جدول خیابان نشسته بود و گریه می کرد. مـرد نزدیک دختر رفت و از او پرسید: « دختر خوب، چرا گریـه می کنی؟ » دختر در حالی که گریه می کرد گفت: « می خواستم برای مادرم یک شاخه گل رز بخرم، ولی فقط 75 سنت دارم، در حالی که گل رز 2 دلار می شود. مرد لبخندی زد و گفت: « با من بیا، من برای تو یک شاخه گل رز قشنگ می خرم.

« وقتی از گل فروشی خارج می شدند، مرد به دخترک گفت: « مادرت کجاست؟ می خواهی تـو را برسانم؟ » دختر دست مرد را گرفت و گفت: « آنجا » و به قبرستان آن طرف خیابان اشاره کرد. مرد او را بـه قبرستان برد و دختر روی یک قبر تازه نشست و گل را آنجا گذاشت. مرد دلش گرفت، طاقت نیاورد، به گل فروشی برگشت، دسته گل را گرفت و 200 مایل رانندگی کرد تا خودش دسته گل را به مادرش بدهد.

مادر عزیزم دوستت دارم

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم کشت پرور 6 اردیبهشت 1390 ساعت 14:04

اینکه درسینه ام به کندی میکوبد قلبی است که دراضطراب دردی می کوشدوآنکه در سینه ات به آرامی میکوبد قلبی است درالتهابدردی که...
تورا به آرامش و صبوریت میشناسم ووای بر این گذرُکه نمادسکوت وآرامش درجست و جوی آرامش و سکوت

ای قلب بکوب که کوبیدن قلب هایی به کوبیدن قلب هایی به کوبیدنت بسته ای قلب بنوازآهنگ زندگی را که گوشُ زنگ نوای تورامی جوید

ای چشم بیارام که به فراموشی سپرده شوداین درد گدایی که گویی دشنه میکشدبرقلبم از درداین قلب که مهر بر آن نهفته مهرمادری بگذاربکوبد مهربانی بیکرانه ات

مرسی مریم جان واقعا قشنگ بود
در وصف مادر هر چی بگیم کم گفتیم
شاد و سبز باشی

مونا 8 اردیبهشت 1390 ساعت 18:22 http://razhaiebaran.blogfa.com

مادر یعنی برگ گل یاس
مادر مثله گلی که از بین صخره ها با همه ی سختیها مبارزه کرده و روئیده
روئیده تا یه دنیا با دیدنش احساس آرامش کنن
مادر یعنی عشق یعنی وجود من یعنی دستای گرمش

ماجراهای من و همسری جون 9 اردیبهشت 1390 ساعت 22:48

مثل همیشه عالی و تکان دهنده

سعید 10 اردیبهشت 1390 ساعت 11:36 http://saeid-hashemi.blogfa.com

سلام وب زیبایی داری اگر وقت کردی به من هم سری بزن راستی اگر باتبادل لینک موافقی خبرم کن و منو با اسم ((اس ام اس اهنگ فیلم اهنگ ))لینک کن وبعد بگو با چه اسمی لینکت کنم

دوست عزیز شما با اسمی که گفتید لینک شدید
شاد و سبز باشید

محمود 11 اردیبهشت 1390 ساعت 03:16 http://onlyabadan.blogsky.com

سلام عزیزم واقا زیبا بود داداش کوچیکت محمود

ممنون محمود جان از اومدنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد