ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

تولد مونا جونم

 

 

 

 

امروز یه روز خوب برای منه. امروز تولد عزیزترین کسمه تولد کسی که من خیلی دوسش دارم و هر چی دارم از اونه، انگار همین دیروز بود 12 آبان 1386 یادش بخیر چه آشنایی قشنگی. یادته چه دورانی داشتیم. الانم خدارو شکر می کنم چون همه چیمون خوبه خوبه و اوضامون روز به روز رو به راه میشه. میدونی که خیلی خیلی دوست دارم. 22 سالگیت تموم شد و وارد 23 سالگی شدی بهت تبریک میگم گلم.

.

هر سال می گم که بزرگترین اتفاق زندگیم بودی و هستی و امسال خیلی محکم تر از سال قبل می گم که بدون شک برای من بزرگترین اتفاق زندگیم بودی...

.

چقدر دوست داشتم امشب دستامو حلقه کنم دور گردنت و تا صبح تو بغلم فشارت بدم…

.

امروز تولد کسی که معنی عشق رو به من آموخت!

کسی که  به من ثابت کرد زندگی ارزش زندگی کردن داره!

کسی که حالا میتونم بگم همه ی زندگیم شده!

کسی که میدونم زندگی بدون اون برام معنا نداره!

کسی که گرمی دستاش بهم زندگی بخشید !

کسی که تنها دلیل بودنم است !

و... . 

.

 عشقم….
مهربونم….

گلم….

.

مونا جان تولدت مبارک

.

تولدت مبارک ای تنها دلیل بودنم

نظرات 16 + ارسال نظر

سلام سجاد عزیز
تولد مونا جون هزار هزار بار مبارک!!! انشالله که صد و بیست ساله بشی دختر که این داداش سجاد ما رو اینقدر خوشبخت کردی....
انشالله همیشه با هم خوش باشید و سلامت.... خوندن این جمله های عاشقانه روحیه ی آدم رو تلطیف می کنه.
باز هم تولد مونای عزیز مبارک... هم به خودش هم به تو سجاد عزیزم.

سلام ترنج عزیز
واقعا همین طوره گل گفتی
ممنون از دعات دوست عزیز
واسه همه چی ممنون

شاد و سبز باشید

سلام عزیزم خوبی؟
اومدم .بلاگت تا دعوتت کنم بیای تو وبلاگ من.من فیلم های جدید هالیوودی گذاشتم با لینک مستقیم.
راستی یه مسنجر باحالم گذاشتم که حرف نداره فقط و فقط مخصوص ایرانی های گله.پس حتما یه سری
بهم بزنیااااا
منتظرتم نظر هم بدی که دیگه خیلی ماهی

ممنون خوبم مرسی
چشم حتما وقت کنم میام دوست عزیز

وجیهه 2 مهر 1389 ساعت 23:05 http://mv4ever.blogfa.com

سلام .تبریک میگم

ممنون وجیهه جان
مرسی که اومدی دوست و یار قدیمی

تبریک فراوان با بهترین آرزوها

به به ببین کی اینجاست ماهی خانوم
ممنون واسه این همه آرزوی خوب واسه ما
شاد و سبز و موفق باشی

زینب 4 مهر 1389 ساعت 19:07 http://eshghojonoon.blogsky.com/

٪٪٪٪وقتی روی برگهایخشک درختان راه میروی یادت باشه که پاییز همان بهاریست که عاشق شده است٪٪٪٪
سلام به عاشقای عزیز...تولد اول پاییزیت مبارک مونا خانوم!

سلام
مرسی زینب جان ممنون که اومدی دوست گلم

نی لبک 6 مهر 1389 ساعت 14:23 http://neilabak.blogsky.com/

تبریککک ، خیلی مبارکه . کلی منم این روزا رو دوست دارم . حالا هرچی باشه ، مهم اینه مربوط میشه به کسی که خیلی دوسش داری :)

من داداشی ، قانون شکن _ نوید _ دوست قدیمیتم . از قدیم وبلاگتو می خوندم و می خونم . دوباره شروع کردم به نوشتن !

آره نوید عزیز خیلی خیلی دوسش دارم خیلی زیاد
حتما میام پیشت داداشی
شاد و سبز باشی

سلام !

با کٌلی تاخیر تولدش مبارک !

خو خبرم نکردی بیاااام !

خوشحالم که عاشقی . . . آرزو دارم همیشه عاشق هم بمونید !

من آپم . . . دوست داشتی بیا . . .

مرسی
ببخشید که خبرتون نکردم
ممنون
حتما میام نیلوفر خانوم گل

سلام.خوشحالم از اینکه اینقدر قشنگ احساست رو در قالب کلمه بیان کردی و ابایی از بیان احساساتت نداری.
تولد مونای عزیز مبارک که معنی زندگی رو به دوست خوب ما نشون داد.
همیشه خوشبخت و شاد باشید.

سلام
واسه اینه که حقیقیه
همچنین دوست عزیز

گلی 8 مهر 1389 ساعت 23:00 http://faezgol.blogfa.com

به روز شدم
با:
((من یک جامعه شناس هستم...))

حتما میام

سارا 14 مهر 1389 ساعت 11:31

سلام
می خواستم ببینم شما کارشناسی قبول شدید؟

سلام
تولد منا جون مبارک باشه
پیش منم بیا اگه دوست داشتی!

آرمین 17 مهر 1389 ساعت 17:09 http://salehii.wordpress.com

سلام
تولد مبارک
به روز هستم .

وحید 17 مهر 1389 ساعت 20:15 http://www.arinoos.blogsky.com

سلام
خوبی؟
به لطافت احساست حسودیم می شه
خدایا روز های خوب رو طولانی تر از آن کن ولی عادت نکن برامون

کامی 17 مهر 1389 ساعت 21:41 http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام
دادش نیستی
کم پیدا شدی
بیا دادا دلمون تنگید
راستی آپم
منتظرتم
یا حق

رومینا 20 مهر 1389 ساعت 13:41 http://black-love.blogsky.com/

وای تولدش مبارک

چه بد شد من نبودم

واقعا بهت تبریک میگم داداشی
برو خداروشکر کن همچین فرشته ای پیشه خودت داری
از این فرشته ها اونم روی زمین خیلی کم پیدا میشه
خوش به حالت

برای منم دعا کنین
دوتاییتون

سلام.مبارکه..بابا این کاره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد