ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

بازگشتی دوباره ( اولین پست ۱۳۸۹ )

 

سلام به همه دوستان

تقریبا یه چند وقتی بود که نبودم. از همه عذر می خوام که به وبلاگم سر زدن و من نتونستم جواب خوبیاشون و بدم و بهشون سر بزنم.

البته وبلاگ ماهی سیاه کوچولو فعالیتش و در سال 1389 ادامه میده و از امروز قول میدم دیگه وقفه ای به این طولانی پیش نیاد.

دلم برای همه دوستان گلم تنگ شده.

دوستون دارم.

اجادسا

نظرات 3 + ارسال نظر
ماهی خانوم 5 اردیبهشت 1389 ساعت 21:21 http://mahinameh.blogsky.com

سلاااااااااااام
بابا کجااااااااااایی توووووووو؟؟؟؟
گفتم خدای نکرده یه بلایی سر خودت آوردیاااااا!!!
خوشحالم که برگشتی
بر قرار باشی

یه جای خوب { چشمک }
ممنون ماهی جان که جویای احوالم بودی
نترس بادمجون بم آفت نداره { چشمک }
بازم ممنون ازت
دیگه قول میدم اینوری واسه این مدت طولانی نرم
شاد و سبز باشی دوست جون

وجیهه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 23:21 http://mv4ever.blogfa.com

سلام .یه دنیا معذرت باباته اون روز . خالم و بردیم بیمارستان اصلا نشد بهت بگم. شرمنده. به وبلاگم سر بزن و نظرت و بگو. دلم برات تنگ شده

دختر من اون روز کلی منتظر تماست شدم حداقل یه اس ام اس میدادی که نمی تونم بیام------------- خدا بد نده
چشم حتما میام
دشمنت شرمنده

shadi 24 تیر 1389 ساعت 22:56 http://www.takhte siah .blogsky.com

salam sajade aziz man kheyli vaghte nabudam
mazerat vase heybatam bloet mese hamishe zibast

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد