ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

صدایم کن

 

صدایم کن

صدایم کن، که من صدایت را بسیار دوست می دارم

من به هیچ کس نگفته ام که تا چه حد صدایت را دوست می دارم

صدای تو تمام سرمای خزان

و خلوت تنهایی مرا می شکند

فقط صدایم کن

.

پی نوشت : یه تشکر توپ از نیلوفر خانوم عزیز بابت نظرشون در مورد پست قبلی، جا خوردم.

خیلی دوســــــــــــــــــــــــــــــــتون دارم

نظرات 13 + ارسال نظر
فریده 22 دی 1388 ساعت 20:12 http://bandarlengeh.blogsky.com

با این اوصافی که توی وبلاگت نوشته بودی فکر کردم دختری!!!
خیلی احساس لطیفی داری

خدارو شکر فهمیدی
مرسی دوست عزیز

اهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

خیلی بلند بود شنیدم

البته این نوعش شبیه صدا زدن سر مزرعه بود نه چیزی که من میخواستم

بازم ممنون

وحید 22 دی 1388 ساعت 22:16 http://www.arinoos.blogsky.com

سلام
گاه عشق به تنفر تبدیل می شود.
جمله ی بالا در مورد خودم بود جدی نگیرش.
زیبا بود.
فعلا...

باشه هر چی شما بگین آقا وحید گل
خدا به همرات

سید محمد 22 دی 1388 ساعت 23:31 http://Sazedel.Com

call me

اینم ترجمه کل شعر به انگلیسی
کیف کردی نه؟

ایول داداش محمد
آره عزیزم ممنون که اومدی
ولی می دونی داداشی جای رومینا بد خالیه دلم براش تنگ شده
خدا هر جا هست خوش باشه

دلا 23 دی 1388 ساعت 04:09 http://dela65.blogfa.com

شعر قشنگی بود... یه جورایی منو یاد سروده های فروغ انداخت...
رفتم و نظر نیلوفر رو خوندم. بامزه بود. اون پست قبلیت یه جوریه که خیلی وقتا به عنوان یه دلیل مدرک میشه ازش استفاده کرد.
تو هم سبز باشی

مرسی عزیزم خوشحالم که خوشت اومد و یاد فروغ عزیز افتادی
خدایش بیامرزد
آره واسه منم بامزه بود نیلوفر جان همیشه لطف دارن به ما
در مورد پست قبلی آره اینم نظره دیگه
بازم ممنون از حضورت دوست خوبم



قشنگ بود ...

ممنون

خیلی زیبا بود...

مرسی از حضورت عزیزم

[ بدون نام ] 23 دی 1388 ساعت 11:42

_____▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒
__▒▓████████▓▓▒▒▒
__▓██████████▓▓▓▒▒____________▒▒▒
_▓██████████▓▓▓▓▓▒▒________▒▒▒▓▓▒▒▒
_▒▓██████████▓▓▓▓▓▒▒_____▒▓██▓▓▓▓██▒
__▒▓██████████▓▓▓██▒▒__▒████▓▓▓▓▓██▓▒▒
___▒▒▓███████████████████████▓▓▓████▓▒
____▒▒▓▓████████████████████████████▓▒
_____▒▒▓▓█████████████████████████▓▒▒
_______▒▒▓███████████████████████▓▒
_________▒▓█████████████████████▓▒
__________▒▓███████████████████▓▒
____________▓████████████████▓▒
_____________▒▓████████████▓▒
______________▒▓██████████▓
_______________▒▓███████▓▒
________________▒▓█████▓▒
_________________▒▓███▓
__________________▒██▓
___________________▓▓_

من آپم ...

زود بیا ...

اومدم

عاشق خدا 23 دی 1388 ساعت 21:06

..............؟

دریا 23 دی 1388 ساعت 21:36 http://www.daryaa.blogsky.com

بیا تا برایت بگویم
چه اندازه تنهایی من بزرگ است
و تنهایی من شبیخون حجم تو را
پیش بینی نمی کرد

زیبا بود
ممنون که اومدی
.
.
.
.
منم اومدم

اسیه 23 دی 1388 ساعت 22:02

اره بابا استاده گفت گرچه چشم اب می خوره
چه خبرا ...؟
ای ما هم بدک نیستیم
می گم چرا انقد شبیه دخترا می حرفی
تازگیا ؟
روت تاثیر گذاشتن نه؟
شعرت قشنگ بود

ایشاا... که همون چیزی رو میشی که استاد گفته
سلامتی
نمی دونم این برداشت شماست من هیچ وقت نوشترو دخترونه و پسرونش نمی کنم هر چی بیاد می نویسم نمی دونم شماها رو چه اصولی میگید دخترونس یعنی ما پسرا نمی تونیم اینطوری بحرفیم از دست شماها { چشمک }
کیا روم تاثیر گذاشتن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون که اومدی عزیزم
شاد و سبز باشی همیشه

دختر نارنج و ترنج 25 دی 1388 ساعت 14:12

من چون شیرازی ام حوصله م نیست دهنم رو باز کنم..
آخه می گن شیرازی ها تنبلن.
جوکش روشنیدی؟
زنه به شوهرش: آقا والله دهنت بازه داری خمیازه می کشی این بچه رو هم صدا کن!!!!!

عجب!!!!!!!!!!!!! که اینطور
آره شنیده بودم
مرسی که یادم انداختی { چشمک }

سامان 28 دی 1388 ساعت 18:40

سلام شعر های خوبی داری ممنون میشم اگه از شعرهای خیام و باباطاهر هم باشه

ممنون باشه به روی چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد