ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

 

وقتی تو را می دیدم زمان را احساس نمی کردم.
وقتی پیش تو بودم همه جا تو بودی
(( در و دیوار )) هر جا که نگاه میکردم تو بودی.
وقتی تو پیشم نبودی یا وقتی که نمی دیدمت میتوانستم تو را احساس کنم.
زمان می گذشت و من در خوابی شیرین بودم
هرگز زمان را احساس نمی کردم.
تا اینکه کم کم چشمام رو باز کردم
، هر چقدر بیشتر چشمهایم رو باز می کردم
کمتر تو را می دیدم!
چرا اینطوری شد؟
وقتی کامل چشمایم رو باز کردم
، دیگه ندیدمت!!!
دنبالت گشتم
، پیدات نکردم.
زمان می گذشت و من کم کم همه چیز را فراموش می کردم.
یک شب که به آسمان نگاه می کردم
، دیدم که ستاره ها با شبهای دیگه
فرق می کنند
، انگار میخواستن خبری به من بدن

اون شب وقتی خوابیدم
دوباره در خوابم تو را دیدم
، دیدم که پیش من هستی  ولی مثل قبل نبودی
خیلی عوض شده بودی.
وقتی که از خواب بیدار شدم
، دیدم که واقعا عوض شده بودی ........!!

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز خوبی؟ [گل]

۞۞●(دفتر عشق)●۞۞ به روز شد [قلب]

منتظر حضور گرم شما هستم.

برقرار باشی و سبز[گل]

[گل][گل][گل]

مرا تنها نگذار ، باور کن عشق مرا ، بشنو درد دلهای مرا....

نرو که رفتنت دلم را بدجور میسوزاند،بمان و مرا آرام کن ،

این دل مرا که درگیر دل تو است امیدوار کن...

[گل][گل][گل]

www.daftareshghe.blogsky.com

فاطیما 19 آذر 1388 ساعت 23:21 http://www.a3mooneman.blogfa.com

این زمان چه میکند با احساس ‌ . . .
با عشق . . .
با رنگ . . .
.
.
.
حتی با مرگ . . .

سلام سجاد جان
خوبی؟
چقدر سخته این تغییر اما ناگزیره.. خود ما هم با گذشت زمان تغییر می کنیم. گاهی خودم از این تغییرات خودم حرص می خورم اما ناچاریم به پذیرش..
درباره گرافیست اون عکسا هم باید بگم: مگه دستم بهش نرسه!!!!!
اما از صمیم قلب خدا رو شکر می کنم که دروغ بود...

آناهیتا 20 آذر 1388 ساعت 15:33 http://www.gigoolo.blogfa.com

........?#########?
.....?#############?
...?###############?
..?#################?..................?###?
..?##################?..........?#########?
....?#################?......?#############?
.......?################?..?###############?
.........?################?################?
...........?#########وبلاگم رو آپ کرد +عکس#########?
..............?##############################?
................?########منتظرتم دوست من#########?
..................?##########################?
....................?#######################?
......................?#####################?
........................?##################?
...........................?###############?
.............................?############?
...............................?#########?
.................................?######?
...................................?###?
.....................................?#?
.......................................?
.......................................?
.....................................?
...................................?
.................................?
..............................?
............................?
.........................?
......................?
..................?
.............?
.........?
......?
....?
......?......................?...?
..........?.............?............?
..............?.....?...................?
...................?.....................?
................?......?..............?
..............?.............?....?
.............?
...........?
..........?
.........?
.........?
..........?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد