ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

از کشتنت پشیمان نخواهم بود

 

از کشتنت پشیمان نخواهم بود

پشیمانی مرا به کجا می برد؟ ... آن هنگام که فقط تو را دوست دارم

مرا دوست داشته باش تا قیامت ... چون فقط من، تو را فدای عشق خودت کردم

من تو را به انتهای عشق رساندم ... بال و پرت سوخت در آتش عشق

اکنون تو فقط مال من هستی

سر بی تنت روی شانه هایم گریه خواهد کرد

تنت را پر از کاه خواهم کرد

تنه کاهیت باز هم دروغ می گوید

سرت را به تنت پس نخواهم داد

خنده ات را به من پس خواهی داد

حالا من مجرمم

جرم من اینست معشوقم را خواهم کشت

( چون ... فقط ... دوستش دارم )

نظرات 11 + ارسال نظر
am 26 آبان 1388 ساعت 14:14 http://www.plogger.ir

WWW.PWINNER.COM بزرگترین سایت پیش بینی مسابقات فوتبال با جوایز میلیونی بدون قرعه کشی

فرانک 27 آبان 1388 ساعت 10:39 http://PARVANAK.BLOGSKY.COM

وبرایت بارها باید بگویم
با کشتنت جان گرفتم
از سر شوق گریستم
تکانه های شانه ات حاکی از
عشق بود وتو محکومم کردی به دروغ
باز سرم را پایین گرفتم تا
اینبار آنرا تکه تکه کنی تا
تکه تکه های مغزم با تو گویشی از زندگی داشته باشند.
خدارو شکر که سر کار میری حتما برات برکات خداوند را به هدیه میاورد.

آره ....
مرسی که اومدی فرانک جان

نیلوفر 27 آبان 1388 ساعت 14:23 http://everything2.blogsky.com

خوشحالم برات که سرت شلوغ شده و آموزشگاه تدریس می کنی. واقعا برات خوشحالم. این بهتره برات. چون اینجوری کمتر فکر و خیال میاد سراغت

سید محمد 27 آبان 1388 ساعت 16:20 http://Sazedel.Com



ما هم دوستت داریم. امیدواریم موفق باشی.

آسمون(مشی) 27 آبان 1388 ساعت 16:32

سلام دوست عزیز خوبی؟
بسیار عالی بود
مرسی از حضورت
شادباشی

مینا 27 آبان 1388 ساعت 19:02 http://nilofar.blogsky.com

سلام
خیلی ممنون که خبرم کردید
درسته که آدم بعضی وقتا نوشته هاش غمگینه اما از ناراحتی نیست
بعضی وقتا همین غمم شیرین میشه ....
هیچی بی حکمت نیست
راستی منم آپ کردم
اگه نیایید از دستتون میره
موفق باشید
یا حق...

خواهش میکنم

درسته حرفات منم همین و میگم

حتما میام نمی زارم از دستم بره

حق نگهدارتون

بانو تمشکی 28 آبان 1388 ساعت 16:05 http://tameshki.com

موفق باشی عزیزم

ممنون نوشی عزیز شما هم موفق باشید و سبز و شاد { چشمک }

دختر نارنج و ترنج 28 آبان 1388 ساعت 20:45

سلام سجاد جان
خوبی؟؟ خشن شدی..............
خوشحالم که مشغول کار و فعالیتی.. خیلی عالیه! انشالله که همیشه موفق باشی. کسانی که ازت درباره غمگینیت پرسیدن نگرانت بودن.. دوستت دارن. برای همین می خوان شاد باشی اما خب به قول تو زندگی جمع همه این حس هاست.
انشالله که زود برمی گردی به روال خوبت..

تازه کجاش و دیدی
ممنون شما هم همینطور
می دونم همه به همین دلیل ازم سوال پرسیدن و چون تک تکشون واسم عزیزن خواستم بنویسم واسشون

همون طور که گفتی در تایید حرف من همه حسا در کنار هم باشن بهتره

انشاا...

شاد و سبز باشی ترنج بانوی عزیز

فریده 28 آبان 1388 ساعت 23:16

سلام سجاد جان چطوری؟
بابا نبینم غم تو چطه؟
راستی کار جدیدت مبلرک باشه ببینم نون و آب داره؟ اگه اینجوریه که دست مارو هم بگیر بی پولی کمرم رو خم کرده مادر.
بازم بیا پیشم
فعلا بای بای.

خوبم فریده عزیز
دیگه دیگه

ممنون خدارو شکر با حقوقم یه نون و بوقلمونی میشه خرید
مگه پول قرص کمر درده { خنده }

حتما میام

شاد و سبز باشی

سلام دوست عزیز خوبی؟

دفتر عشق به روز شد

منتظر حضور گرمت هستم

برقرار باشی و سبز

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

نمیدانی با دلم چه کردی ، تو مرا عاشق خودت کردی ...
نمیدانی در دلم چه غوغایی است ، دلم لحظه به لحظه با تو است....

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


[گل] http://daftareshghe.blogsky.com [گل]

ممنون آقا مهدی خوبم

حتما به روی چشم میام من ارادت خاصی به نوشته هاتون دارم

پس اومدم .....

شاد و سبز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد