ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

برایت می نویسم

 

سلامی دوباره به همه دوستان گلم اجادسا برگشت پر انرژی مثل همیشه همه چی روبراه خیالتون راحت . دست همتون درد نکنه با این که من نبودم تنهام نگذاشتین خیلی خیلی دوستون دارم.

.....................................................................

.

برایت می نویسم ای که تو را پس از سالها در به دری در خانه ای در همین حوالی پیدا کردم خانه ای که بوی عطر گل های یاسش من را دیوانه کرده خانه ای که آن خانه را دوست می دارم خانه ای که آن خانه را می پرستم تو را بعد از در به دری ها یافته ام و اگر پاهایم توانم دهند اگر دست هایم یارایم کنند تا ابد بر در آن خانه تعظیم کنان خواهم ایستاد و بر شقایق ها درود خواهم فرستاد تا رنگ خاطره تو را به همه گل های شقایق هدیه کنم ...  .

نظرات 19 + ارسال نظر
امید 1 آبان 1388 ساعت 23:34 http://www.pikaso.pardisblog.com

. . . . . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶


سلاممم

خوووووبی
وب قشنگی داری اگه دوست داری تبادل لینک کنی من رو با نام دنیای جور وا جور لینک کن و به ما خبر بده تا شما رو هم لینک کنم

سلام امید عزیز به روی چشم ممنون از حضور سبزت تو اولین نفر بودی و خوشحالم کردی حتما به شما هم سر می زنم و تو لینکدونیم ذخیرت می کنم پس آشناییمون و تبریک میگم هم به خودم هم به شما

به امید اینکه دوستیمون ادامه داشته باشه

سبز و شاد و موفق باشی

مینا 1 آبان 1388 ساعت 23:41 http://nilofar.blogsky.com

سلام داداش سجاد
امیدوارم منو شناخته باشید
خیلی وقت بود بهتون سر نزده بودم
شرمنده
وبلاگتون مثل همیشه عالیه
راستی شما از رومینا و راما خبر ندارید؟
امیدوارم هر جا هست موفق باشه
فعلا یا حق.

سلام مینا جان
البته که شناختم مگه میشه نشناسم
بله منم خیلی وقت بود ازتون خبر نداشتم
این چه حرفیه

ممنون نظر لطفته
نه من خیلی به این در و اون در زدم خبری ازش پیدا نکردم واسش خیلی خیلی نگرانم

ولی مثل همیشه میگم که هر جا هست خوشو سلامت و سبز باشه انشاا... که خیر باشه نبودنش

ممنون که اومدی بازم از این طرفا بیا سر بزن خوشحال میشم

سبز و شاد و موفق باشی

وجیهه 2 آبان 1388 ساعت 22:33 http://mv4ever.blogfa.com

سلام داداشی خوبی؟ خیلی دلم برات تنگ شده .خوشحالم که شاد و سرحال برگشتی.
امیدوارم همیشه خنده روی لبات باشه.
مواظب خودت باش.

ممنون وجیهه جان منم همین طور
مرسی تو همیشه لطف داشتی و داری
منم همین آرزو رو برای تو می کنم
تو هم مواظب خودت باش

نیلوفر 3 آبان 1388 ساعت 09:21 http://everything2.blogsky.com

منم از این خونه ها می خوااااااااااااااااام

بوی عطر گل های یاس و دنبال کن پیداش میکنی

سلام ممنون از حضورت

دریا 3 آبان 1388 ساعت 13:34 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام سلام
خوبی؟
خوشحالم که پر انرژی برگشتی
دلمون واست تنگیده بود
سبز باشی

ممنون دریا خانوم عزیز
دلم منم برای همه تنگ شده بود
مرسی از حضور سبزت

دریا 3 آبان 1388 ساعت 14:02 http://www.daryaa.blogsky.com

بی تو در خلوت شب ناله می کرد دل من
با هر ترانه از تو خوندن گریه می کرد دل من
دیگه تنهاتر از این نمی شه باشم میدونی؟
سخته برام از تو جدا شم می دونی؟
به دلم وعده دادم که چشات مال منه
به خدا دوستت دارم این دیگه حرف آخره

زیبا بود

ممنون

زینب 3 آبان 1388 ساعت 15:22 http://eshghojonoon.blogsky.com/

سلام آقا سجاد...دوست عزیز! خوشحالم که بازم مثل همیشه شاداب و سر حال برگشتی با یه دنیا انرژی!
دعا میکنم هیچ وقت غم راهی به دلتون پیدا نکنه و خنده از لباتون نره!
متن خیلی قشنگی بود مثل همیشه! منتظر آپ بعدیتون میمونم!
موفق باشید و پایدار و عاشق تا ابد!

مرسی زینب جان
ممنون شما همیشه لطف دارید نسبت به من
خوشحالم خوشتون اومد

سبز باشید

[ بدون نام ] 4 آبان 1388 ساعت 00:11

سلام خوبی؟
امیدوارم پر انرری مثل همیشه یا حتی پر انرژی تر از سابق به کارت ادامه بدی فقط سال اصلاح الگو مصرفه عزیزم در مصرف انژی لطف کن صرفه جویی کن خیلی خب تا انرژیت بیشتر منو نگرفته برم که خوابم میاد

چشم حتما هواسم هست درست و به موقع مصرف میکنم { چشمک }

وحید 4 آبان 1388 ساعت 00:14 http://www.arinoos.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خوشحالم که برگشتی
خیلی خوشگل می نویسی
سرشار باشی
فعلا...

مرسی وحید جان از حضور سبزت

سبز و شاد باشی

banOOye sefid 4 آبان 1388 ساعت 12:16 http://www.na1368.blogfa.com

س ل ا م ...

عزیز خوشحالم برگشتی ...

خیلی آپت قشنگ بودااا ...

مثل همیشه ...

ممنون نیلوفر عزیز

خوشحالم خوشتون اومد

سبز و شاد باشی

اسیه 4 آبان 1388 ساعت 12:56

چه عجب بابا

دیگه دیگه

ماهی خانوم 4 آبان 1388 ساعت 14:41 http://m


سلام جزغولک!
دیدی اومدم؟
آپت خوب بود اما آپ قبلیت بسیار زیبا بود.
شاد باشی

ممنون که اومدی البته تا نگم نمیای { چشمک }
شوخی کردم تو همیشه به من و مونا و فهیمه لطف داری

مرسی ازت سبز و شاد باشی

نوشین 4 آبان 1388 ساعت 14:49 http://manonima2tayi.blogfa.com

اخرین روزای ما لحظه ی بی قراری بود
همه ی خاطره هام از یاد تو رفته بود

اخرین روزا ی ما با گریه ها تموم شدن
نمیخواستم که بری رابطه مون تموم بشن

جای خالیه تورو پیش خودم حس می کنم
از تو بی نام و نشونم من دارم دق می کنم

همه ی خاطره هات شبانه روز تو ذهنمه
عکسی که ازت دارم واسه دلم یه مرهمه

یادمه گفتی بهم هیچوقت ازم جدا نشو
حالا باور ندارم تو بهم میگی برو

نامه ی اخرمو بخون و از یادم نبر
اگه میری که نیای ،بیا منم با خود ببر

از تو انتظار نداشتم منو تنها بذاری
منو تو شهر غم و اسیریم جا بذاری

از تو انتظار نداشتم زیر حرفات بزنی
توی سختیا بری ازم دل بکنی

تو میگفتی اخرش ما دو تا قسمت همیم
مگه قول نداده بودیم حرف از جدایی نزنیم

حالا باورش محاله منو ساده بشکنی
سنگ بی وفایی رو به قلب خستم بزنی

نه، نمیشه باورم، خوشیامو خواب کنی
خونه ی ارزومو با رفتنت خراب کنی

رفتی اما من دیگه تورو پیشم ندارم
خودمم شاید یه روز، خودم رو تنها بذارم

در مورد ترانت نمی دونم چی بگم
ولی در مورد حضورت که همیشه سر می زنی میگم
ممنون که اومدی شاد و سبز باشی

کمال 5 آبان 1388 ساعت 00:34 http://baroonedeltangi.blogsky.com

سلام برادر
خیلی وقته که بی خبریم از شما
چی کارا می کنی
چرا به ما سر نمی زنی؟
برات آرزوی سلامتی دارم
یا حق

شرمنده کمال جان واقعا منو ببخش قبول دارم یه مدت بی معرفت شدم
قول میدم دیگه تکرار نشه

شاد و سبز باشی اگه کامی عزیز و دیدی سلام منم بهش برسون آش خور

فرانک 5 آبان 1388 ساعت 12:57 http://parvanak.blogsky.com

سلام من خوبم میگم از کی تا بحال اسم من فریده شده که اونقدر با احساس نوشته بودی فریده جان خوبی؟
خداروشکر که اومدی امیدوارم همه چی به خوبی تموم شده باشه

واقعا ببخشید فرانک خانم عزیز می دونم اشتباه فاحشی بود من اسم فریده رو اشتباهی تایپ کردم البته فریده هم یکی از دوستان دیگمه تو وبلاگ

اگه دقت کنی من همه رو همین جوری صدا میزنم { چشمک } گفتم نگی نگفتی

بازم پوزش میخوام

سبز و شاد باشی

سلام دوست عزیز خوبی؟[گل]


از حضور شما در ۞●(دفتر عشق)●۞ ممنونم ...

خیلی قشنگ نوشتی ....

برقرار باشی و سبز [گل]

دختر نارنج و ترنج 6 آبان 1388 ساعت 17:36

مثل همیشه پر از احساس زیبا وناب.....
افرین سجاد عزیز.

ممنون ترنج عزیز خوشحالم که تو کشور غریب هم هوای مارو داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد