ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

این است انتظار...

 

انتظار: کلمه ای ژرف، و معنایی ژرفتر...

انتظار: باوری شورآور، و شوری در باور...

انتظار: امیدی به نوید، و نویدی به امید...

انتظار: خروشی در گسترش، و گسترشی در خروش...

انتظار: فجری در حماسه، و حماسه ای در فجر...

انتظار: آفاقی در تحرک، و تحرکی در آفاق...

انتظار: فلسفه ای بزرگ، و عقیده ای سترگ...

انتظار: ایمانی به مقاومت، و مقاومتی در ایمان...

انتظار: تواضعی در برابر حق، و تکبری در برابر باطل...

انتظار: نفی ارزشهای واهی، و تحقیر شوکتهای پوچ...

انتظار: نقض حکمها و حکومتها، و ابطال سلطه ها و حاکمیت ها...

انتظار: سرکشی در برابر ستم و بیداد، و راهگشایی برای حکومت عدل و داد...

انتظار: دست رد به سینه هر چه باطل، و داغ هر چه باطله بر چهره هر چه ظلم...

انتظار: شعار پایداری، و درفش عصیان و بیداری...

انتظار: خط بطلان بر همه کفرها و نفاقها، و ظلمها و تطاولها...

انتظار: تفسیری بر خون فجر و شفق، و دستی به سوی فلق...

انتظار: آتشفشانی در اعصار، و غریوی در آفاق...

انتظار: خونی در رگ زندگی، و قلبی در سینه تاریخ...

انتظار: تبر ابراهیم، عصای موسی، شمشیر داوود، و فریاد محمد...

انتظار: خروش علی، خون عاشورا، و جاری امامت...

انتظار: خط خونین حماسه ها، در جام زرین خورشید...

انتظار: صلابت...

این است انتظار...

.

.

امام خورشید

.

چشمه پر نور در آسمان نیست  چرا

خنده هیچ وقت بر لبان من نیست  چرا

چراغ آرزو در شب پهلوی من نیست  چرا

پیراهن پرچین زرد بر تنم نیست  چرا

او به گرمی مهر مادر

و به زیبایی گلبوته هایی به نام گلهای پدر است

آه چرا؟

چرا نباید خورشید مهربان را ببینم

گل زیبای خوشید

گا قشنگ مهربانیها

پس کی دلها سفید خواهند شد

پس کی همه جا پر نور خواهد شد

آه خورشید کی می آیی؟ کی

آیا وقتی ما چشمانمان را باز کردیم

بگو

تو چرا با من حرف نمی زنی

اگر برای بیدار شدن ماست

که ما بیداریم  بیدار بیدار

ای سحر ما منتظر هستیم

حتی وقتی غنچه ای باز شود ما بزرگ شویم

به مهر ده ای آفتاب

ما تو را دوست داریم

دوست داریم و می خواهیم

همیشه با ما باشی

مثل یک دوست

مثل یک نوری که گلی را در آغوش بگیرد

.

شاعر نوجوان زهرا اسلامی این شعر را در 8

سالگی سرود، او در 14 سالگی درگذشت 

نظرات 13 + ارسال نظر
:-) 10 مهر 1388 ساعت 01:32 http://lepetitprince-ra.blogspot.com

انتظار : همبازی لحظه به لحظه ی زندگی ... :)

زیبا بود

سلام دوست عزیز خوبی؟
دفتر عشق به روز شد
منتظرم
شاد باشی
[قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]

برایت درد دلم را گفتم ، گفتم که چقدر دوستت دارم...
حالا تو بگو ...
تو بگو ، هر چه دل تنگت خواست برایم بگو...
[قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]

مریم 12 مهر 1388 ساعت 19:16 http://shaparakha.blogsky.com

سلام آپم با موضوع" بدون شرخ "و عکسهایی از:
1- عروس و دوماد خیلیییییی رمانتیک
2- تشعیع جنازه ی غم انگیز
3- عنده ترس
3- آخر شیطنت
و......
خوشحال می شم بیای و راجع به عکسها نظر بدی
منتظرتم

زینب 12 مهر 1388 ساعت 20:53 http://eshghojonoon.blogsky.com/

سلام دوست عزیز!این دفعه من بدو بدو بدون دعوت اومدم!!!!
آپتون فوق العاده بود...مثل همیشه عالی و محشر و زیبا!!!
بین بهترینها بهترینشو انتخاب میکنین!
موفق باشید و پایدار تا ابد!

زینب 12 مهر 1388 ساعت 20:56 http://eshghojonoon.blogsky.com/

بازم سلام!
اومدم بگم ببخشید من به پیامای وبم سر نزده بودم!
فکر کردم چقد زرنگ شدماااااااا!معذرت میخوام.....
موفق باشید!

هیوا 13 مهر 1388 ساعت 01:00 http://www.hivablog.blogfa.com

سلام.خوبید.منظورم همین صفحه ایه که الان دارم توش برای شما پیغام میذارم.ممنون میشم راهنماییم کنید.

فرانک 13 مهر 1388 ساعت 12:09

سلام
انتظار واژه فریاد زندگی
انتظار قلب طپنده برای رفتن به سوی زندگی
زیبا بود و دلنشین.

آسمون(مشی) 13 مهر 1388 ساعت 15:38 http://mashi.blogsky.com

وای!! دلم لرزید!!
زهرا دیگه نیست چرا؟؟

...

درخواب ناز بودم شبی دیدم کسی در می زند.در را گشودم روی او دیدم غم ایس در میزند.ای دوستان بی وفا از غم بیاموزید وفا.غم با همه بیگانگیش هرشب به من سر میزند.



سلام آقا چطوری تو؟
دست شما درد نکنه خیلی با معرفتی.
باشه تو هرچقدم نیای تو وب من من باز میام .از شر من یکی خلاص نمیشی.حالا ببین کی بهت گفتم.

سلام
بهترین سرمایه انسان دوستان خوب است
دوست خوبم ممنون که به من سر میزنی

........?#########?
.....?#############?
...?###############?
..?#################?..................?###?
..?##################?..........?#########?
....?#################?......?#############?
.......?################?..?###############?
.........?################?################?
...........?#########وبلاگم رو آپ کرد +عکس#########?
..............?##############################?
................?########منتظرتم دوست من#########?
..................?##########################?
....................?#######################?
......................?#####################?
........................?##################?
...........................?###############?
.............................?############?
...............................?#########?
.................................?######?
...................................?###?
.....................................?#?
.......................................?
.......................................?
.....................................?
...................................?
.................................?
..............................?
............................?
.........................?
......................?
..................?
.............?
.........?
......?
....?
......?......................?...?
..........?.............?............?
..............?.....?...................?
...................?.....................?
................?......?..............?
..............?.............?....?
.............?
...........?
..........?
.........?
.........?
..........?

مینا 16 مهر 1388 ساعت 18:43 http://rozegare-eshgh.blogsky.com/

آه...خدا رحمتش ..حیف شد..چه شاعر بزرگی میشد این زهرا خانوم. مرسی سجاد جان از انتخاب زیبات.

زیبا 13 مرداد 1391 ساعت 14:05 http://zahraaban70.blogfa.com

سلام
خ خ.شحالم که ازشعر دخترم استفاده کردین لطفا به وبش سر بزنین ممنونم
ضمنا از بچه هایی که ابراز محبت کردن ممنونم
لطفا لطفا نذاریم فراموش بشه

خواهش می کنم وظیفه بود ممنون از اینکه من و لایق دونستین
چشم حتما به روی چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد