ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

تقدیم به . .

 

بی ستاره

من که تو آسمون تو حتی ستاره ندارم

کجا برم که بی تو من یه راه چاره ندارم

عشق تو مثل آتیشه خودت ولی کوه یخی

عشق تو عشق آخره عشق دوباره ندارم

تو که خودت ستاره ای یا که یه راه چاره ای

اگه ازم جدا بشی همون عشق دوباره ای

نگو ستاره گم شده تو آسمون تاره من

نگو پرنده کشته شد با زخمای شکاره من

منی که با ترانه هام لحظه به لحظه با تو ام

نگو نموندی تا ابد تو هر نفس کناره من

این که میگم بهانه نیست بهانه عاشقانه نیست

بدون که عاشقی فقط نوشتن ترانه نیست

.

نفس کشیدن سخته

نفس کشیدن سخته تو رو ندیدن سخته

تو پیچ و تاب عاشقی به تو رسیدن سخته

منو به غمام سپردی همه آرزوم و بردی

همه جا اسمتو بردم یه بار اسممو نبردی

واسه شب زمستون همه هیزمو سوزوندی

واسه پنجره کوه توی خونمون نموندی

یه وقت بده به چشمات نگاه کنه به چشمم

شاید که برق نگات بشکنه این تلسمم

.

. اگه نباشی

اگه تو یه روز نباشی آرزو معنی نداره

حتی خوشبختی تو این شهر دیگه پاشو نمی زاره

بی تو رو خونه قلبم پیله غصه میشینه

چشم من تو دنیا جز تو نمی خواد چیزی ببینه

اگه تو یه روز نباشی نفس بالا نمیاد

چونکه این دلم به جز تو هیچی از دنیا نمی خواد

بی تو عغده های کهنه می روین تو سینه هر دم

اگه مال من نباشی دل من جون میده در دم

اگه تو یه روز نباشی واسه من آخره دنیاس

فکر کنم تموم عشقم توی این ترانه پیداس

.

آلبوم عمو زنجیر باف با صدای روزبه نعمت الهی

.

.

نظرات 9 + ارسال نظر
فاطیما 12 شهریور 1388 ساعت 00:32 http://www.asemooon.blogsky.com

سلام
نماز روزه ها قبول.
شعرهای قشنگی بود .
واااااااای پست قبلی (من خدا را دیدم)فوق العاده بود .
خیلی زنده بود خیلی . . .
موفق باشید.
من رو هم توی این ایام از دعاهاتون محروم نکنین.
محتاج دعا . . . خیلی . . .

ممنون فاطیمای عزیز
خوشحالم که خوشت اومد
به روی چشم حتما دعاتون میکنیم شما هم مارو فراموش نکنید

شاد باشی

مینا 13 شهریور 1388 ساعت 00:50 http://rozegare-eshgh.blogsky.com

پس نظری که من گذاشته بودم چی شد؟!

سلام مینا خانوم کدوم نظر

مینا 13 شهریور 1388 ساعت 00:52 http://rozegare-eshgh.blogsky.com

اون بالا هم قسمت نظر دهیش فعال نیست که!!!!!!!
حتما بهشون سر میزنم.

آخه دیدم نیازی به نظر نیست فعال نکردم و دوستان و به وبلاگ شادی راهنمایی کردم

تقدیم به کی ؟!!!! :D ;)

به این واضحی

هیوا 13 شهریور 1388 ساعت 15:05 http://www.hivablog.blogfa.com

سلام.خوبید.خیلی زیبا بود.چقدر من نبودم مطلب گذاشتید.ممنون به وبلاگ منم سر می زندد.منم تو این روزا فراموش نکنید.التماس دعا

هیوای جان محتاجیم به دعا

ممنون از حضور سبزت عزیزم

شاد و سبز باشی

تنهاعشق 14 شهریور 1388 ساعت 14:33 http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

سلام سجاد آپ زیبایی بود ممنون که خبرم کردی منم شادی رو لینک می کنم.

خواهش میکنم ممنون فریده جان

تنهاعشق 14 شهریور 1388 ساعت 17:56 http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

سلام آقا سجاد
من آپم بهم سر بزن و نظر بده
منتظرتم

ممنون حتما میام

یلدا 15 شهریور 1388 ساعت 12:22 http://www.dokhtaresarma.blogsky.com

سلام بچه ها............
بابا جمعتون جمع ها
دارم فکر میکنم دیگه کیو میخوای دعوت کنی........
اومدن شادی رو هم تبریک میگم میدونم که همراه خودش کلی شور و نشاط میاره مثل اسمش که گرم و مهربون و پاکه
راستی چرا صفحه های متعدد نمیزنی شما که جمعیتون زیاد شده با صفحه های جدید بهتر کار میکنید.

ممنون
یلدا جان دقت نمیکنی دیگه عزیزم ما کسی رو دعوت نکردیم
فقط شادی عزیز و کمکش کردیم یه جوری گرمش کردیم نا سلامتی ما دوستاشیم

شادی خودش وبلاگ زده همینجوری که داره پیش میره موفق میشه

بازم ممنون که اومدی

در مورد صفحات متعدد واسه نویسندگان کاربردی نداره

فریده 23 شهریور 1388 ساعت 13:39 http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

سلام عزیزم ~~~~~$$$$
خوبی مهربان~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
.................... $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
~~~~~~~~$$~~~$$$$
من آپ کردم~~$$$$$$$$
~~~~~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~~~~~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضور سبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~........~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد