ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

اجادسا دلش گرفته

 

 

 

سلام گلای من !
خوبین ؟
من اصلا خوب نیستم
، دلم بدجور گرفته احساس میکنم تنهام با این که خیلی ها در کنارم هستن نمی دونم تا حالا به حس من دچار شدید که خیلی ها پیشتون باشن و شما احساس تنهایی کنین. شایدم ... اون که باید باشه در کنارم نیست نمی دونم همش مثل بچه ها بهونه میگیرم
اینحالت خیلی برام سخته
« البته از اونایی که اومدن پیشم یه عالمه ممنونم »
خدایی دمشو
ن گرم که من و  تنها نذاشتن !.

رنگین کمان پاداش کسانیست که تا آخرین لحظه زیر باران می مانند

.
و تو ای زیبای من ...
رنگین کمان را به تو هدیه خواهم کرد
تو را دوست خواهم داشت !
تو را که همچون پرواز زیبا و دلپسندی
همچون عشق ... !
تو به صدای آواز پرستو های عاشق می مانی
اما پرستوی سفر کرده ی من
مهلتی نیست . برگرد !
بیا تا آسمان مه گرفته ی زندگی را
با ستارگان عشق زینت دهیم
و تو

همچون ماه

                         برگرد      

نظرات 14 + ارسال نظر
آهو 13 مرداد 1388 ساعت 00:42 http://ahooo.blogsky.com

اینی که نوشتی،عیناً شرح حال من بود!

راهی پیدا کردی به منم خبر بده!

باشه حتما خبرت میکنم

رها 13 مرداد 1388 ساعت 12:49

سلام

امیدوارم زود حالتون خوب بشه

میدونی این احساس رو بیشتر ادمها پیدا میکنن

خیلی احساس خوبی نیست دوست داره ادم با یه نفر که حرف دلش رو می فهمه حرف بزنه یه سنگ صبور

اره من این روزا روا گذروندم احساس میکنی هیچ کس تو رو نمی بینه با اینکه خیلی ها هستند

احساس میکنی یه بغض گلوت رو فشار میده انگار میخواد خفه ات کنه اره

من به نوبه خودم چون سنگ صبوری ندارم به سجاده نماز پناه می برم دو رکعت نماز میخونم وا نقدر گریه می کنم و باهاش حرف میزنم

از خودم از دلم اونقدر حرف میزنم و میزنم تا دلم اروم بشه و میشه
منم این راه برای شما پیشنهاد میکنم موفق باشی

چون فکر نکنم راهی دیگه باشه

امیدوارم هر چه زودتر این دلتنگی از دلت بره

و شادی و خنده مهمون دلت بشه
یا حق

مرسی رها جان بابت تمامه راهنماییهات

امیدوارم

خدا جون منم سجاد کمکم کن

رها 13 مرداد 1388 ساعت 12:59

این همه خونی که دنیا در دل ما می کند

جای ما هر کس که باشد ترک دنیا می کند

هر زمان گویم که فردا ترک دنیا می کنم

تا که فردا می رسد امروز و فردا می کنم

نوشین 13 مرداد 1388 ساعت 16:48 http://manonima2tayi.blogfa.com

بار ِ دلــتـنگـیـت ُ بستی ، دیگه وقت رفتنه
داری میری و فقط خاطره هات سهم منه

دلم از حادثه خونه ، چشام از خاطره خیس
دوس داری برو ولی نامه برامون بنویس

به تو می رسم اگه موج ِ مسافر بذاره
اگه دلبستگیــا لحظــه ی آخـــر بذاره

به تو می رسم به تو پولک نقره کوب ماه !
به تو می رسم به تو طلای این شب سیاه !

به تو می رسم به چشم ِ انتظاری که داری
به تو می رسم به آغوش ِ بهاری که داری

به تو که آینه ها محو تماشات می شدن
شبای تیره چراغونی ِ چشمات می شدن

می تونی دل بـِکــنـــی تا ته ِ دنیا برسی
امروزُ رها کنی تا خود ِ فردا برسی

می تونی همسفر ِ خاطره های بد باشی
می تونی راه رسیدن به شبُ بلد باشی

می تونی تو چار دیوار ِ غربت ِ دنیا بری
می تونی هر جا بمونی ، می تونی هرجا بری

امّا هرگـــز نمی تونی غمُ تنها بذاری
تو مســــافری نمی شه غربتُ جا بذاری

خاطرت هرجا که باشی بازم اینجا می مونه
تا ابد غصه ی غربت ، تو دلت جا می مونه


من یه عالمه گریه دااااارررررممممممممممم

[گل]سلام دوست عزیز خوبی؟[گل]
[گل]دفتر عشق به روز شد[گل]
[گل]منتظر حضور شما هستم[گل]
[گل]شاد باشی[گل]

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]
قلب من بازیچه نبود ، عشق تو خیالی بیش نبود!
من که در خیال تو نیز دلم شکست ،
من که در خیال تو نیز چشمهایم بارانی شد!
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

وجیهه 14 مرداد 1388 ساعت 02:15

سلام داداشی . چی شده؟ نبینم ناراحتیتو .آخه چرا دلت گرفته؟ سیستمم مشکل داره کم میام نت ..... جون آبجی شاد باش ... یادت چند روز پیش منم اینطوری بودم ... الانم هستم ولی بهش فکر نمیکنم .... حالا بخند زود باش .... مواظب دل داداش جونم باش . این یک دستور .. به چیزای خوب فکر کن به خاطر من ...

باشه وجیهه جان ممنون ازت سعی خودمو میکنم که مثل قبل شاد و اکتیو برگردم پیشتون

amir 14 مرداد 1388 ساعت 10:17 http://evryweek.mihanblog.com/

salm belakhare webloge jadidam eftetah shod
khosh hal misham biai
mamnoon

bye ta vaghti ke bai webloge jadidam

سهند 14 مرداد 1388 ساعت 15:08

سلام . دوست عزیز و گرامی تقریبا ۲ ساله که از مونس و همدمی که ۱۵ ساله جوهر عشق و فداکاری در زندگی با منه به هزاران کیلومتر فاصله دارم . واقعا اگر حتی برای ۱ دقیقه بخواهم به او فکر کنم از درون گریم میگیره و ....
انسان که به ضربان قلب خودش گوش بده خودش رو تنها حس میکنه و ....
میدونم و شاید برای شما بی نهایت هم مشکل باشه اما میشه ....
یادمون نره که اولا فردا با بود و نبود ما میاید ... پس وجودمان در فردا ....
و اینکه گر قطره شوی فنا گردی.....
نکنه غمگین بمونی
سلامتی و شادی شما را ارزومندم

تنهاعشق 14 مرداد 1388 ساعت 18:04 http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

سلام آقا سجاد چطوری خوبی؟
من این چند روزه نبودم چه چیزای باحالی گذاشتی توی وب سایتت.
راستی ممنون که به منم سر زدی.
ببینم چرا دلت گرفته؟
نکنه خدایی نکرده دپرس شدی؟
دیگه مزاحمت نمیشم بهم سر بزنی خوشحال میشم دیگه بای بای.

نوید 14 مرداد 1388 ساعت 20:09 http://lawbreaker.blogsky.com

سلام ، وای که بدترین احساس تنهایی وقتی هستش که میون جمع باشی و احساس تنهایی کنی ، دوست خوبم دلت گرفته طبیعیه منم خیلی وقتها اینجوری میشن ، نباید برات سخت باشه یک دوره ای و می گذره . به چیزای خوب فکر کن همه چیز درست میشه .
ببخشید زیاد حرف زدم . متنی که گذاشتی هم زیبا بود لذت بردم .

سارا 14 مرداد 1388 ساعت 22:03 http://www.sarman22.blogsky.com/

بازم مثل همیشه زیبانوشتی

فرانک 18 مرداد 1388 ساعت 22:22 http://parvanak.blogky.com

سلام هی میگم بیا سمینار کنترل احساس یاد میگیری کمتر دلتنگ میشی هی نمیایی!!
آره دوست گرامی خیلی از این تابهاو صندلیهاتوی خونه دلمون داریم که جای بعضی ها روش خالیه!مثل دوست نازنین من که رفت و من دلتنگ میشم که نمیتونم ببینمش وبعضی وقتها هم حسودیم میشه که اون منو میبینه ولی من اونو نمیبینم ولی حتما صندلیش تو سرزمین دل من خالی میمونه تاروزی که بهش پیش خدا برسم.ولی خاطرات خوبش ودرسهایی که ازش گرفتم را فراموش نمیکنم.
دوست داشتی به ما سری بزن یک چیزهایی نوشتم که نشون میده منم هفته های پیش دلتنگ بودم اصلا واسه همه پیش میاد.حالا لبخند بزن

به خدا شرمنده ام
مرسی از حرفهای قشنگ و واقعیت ممنون از اینکه درکم کردی

باشه اینم لبخند خوب شد

موفق باشی فرانک جان

مینا 24 مرداد 1388 ساعت 20:25 http://rozegare-eshgh.blogsky.com/

سلام سجاد جان نبینم دلت گرفته باشه. بیا به من سر بزن یه ترانه سرودم. نظر بده شاید دلتنگی هات یادت بره. چشمک!

دیگه دیگه مینا خانوم

حتما میام نه یادم نمیره

moon 3 شهریور 1388 ساعت 18:43 http://www.merrymoon.blogspot.com

ziba bood.be webe man biain khoshhal misham bebinametoon

حتما میام دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد