ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

تولد ماهی سیاه کوچولو

 

اجادسا :

تولد ماهی سیاه کوچولو

سلام به دوستای گلم امیدوارم همگی خوب و خوش و سلامت باشید. انگار همین دیروز بود که این وبلاگ و راه انداختم و اگر حمایت شما دوستان عزیز نبود شاید به اینجا نمی رسیدم همه شما در همه حال همیشه مشوقم بودید. با نظراتتون من مسمم تر کردید تا بنویسم.

اولش یکم برام سخت بود تا بتونم مطالب مفیدی و براتون بنویسم و خداییشم سخت بود یه موقع هایی مطلب نداشتم یه موقع هایی هم وقت نبود این یک سال شلوغ ترین سال زندگیم بود. البته بعدش تصمیم گرفتم که تعداد نویسندگان و زیاد کنم به خاطر همینم فهمیه و مونا رو انتخاب کردم و ازشون ممنونم که پیشنهادم و قبول کردن و الان ماهی سیاه کوچولو رو 3 نفز اداره میکنن.

راستی یادم رفت 1 مرداد کنکور و بالاخره دادم البته هم من و هم فهیمه و مونا هم کنکور داشتیم من و فهیمه که هم رشته ای هستیم کنکوره مون خوب بود هر دومون راضی بودیم و مونا هم راضی بود. من که از بهمن می خوندم و فهیمه و مونا هم که با داشتن مشکلات زیاد خودشونو و رسوندن که باید یه تبریک واسه این پشتکار و تلاششون بگم.

.

مونا :

سلام سلام  

بعد از یه غیبت طولانی اومدم تا ماهی سیاه کوچولو رو از اقیانوس ستاره ها پیدا کنم  

                            ماهی سیاه کوچولو یک سالگیت مبارک  

انشاالله به اندازه ی همه ی ماهی های کوچولوی زمینی عمر کنی   

دوست من یا بهتره بگم دوست همه آدما  

سعی کن همیشه مثل صبح درخت کاج شاد باشی و مهربون تا پرنده های عشق میون شاخ و برگای تو به جوجه هاشون پرواز امید رو یاد بدن. 

مثل دریا خروشان باش تا آرامشت لذت بخش باشه . 

مثل گل پاک و نجیب باش . 

مثل آفتاب بخشنده 

و مثل ماهی سیاه کوچولو 

نازو لپ کشونی 

تولدت مبارک  

.

فهیمه :

گفتن تولدِ، خواستم طنز بنویسم، ولی...

تکیه بر جای بزرگان خواهد و مرد کهن...

آقا بگذریم نمیشه... کار ما نیست... گفتین تولد گفتیم باشه، گفتین شادی، گفتیم چشم، اما به سبک خودمون. کار طنز تو حیطه نوشتاری ما نمی گنجه...

میگن امروز تولدِ اما من میگم نیست واسه همینم نمیخوام تبریک بگم

 می پرسید پس چیه؟ میگم خدمتتون

 امروز تولد نیست چون چیز جدیدی به وجود نیومد اما یه جورایی یه چیزایی ابراز شد.

 میدونید چی؟ عقیده........ آره یه جورایی عقیده اونایی که مینویسن و اونایی هم که میخونن و نظر میدن، ابراز شد البته فقط همین نبود.

احساسات سرشاری بود که جاری شد تو این وادی مجازی و به قول یه سری بی روح و آقا خلاصه که بالاخره یه چیزای جدیدی به وجود اومد که سالها پیش اسمش و گذاشته بودن

دوستی...

حالا تبریک میگم...

ابراز احساس ناب دوستی رو تبریک میگم.

دیدی همین Weblog ای که صاحب نظران بخش مجازی میگن، میتونه چه اسم قشنگی داشته باشه؟!

...

حالا تولد مبارک.

تولد هممون مبارک آره تولد تو و بلاگ و من همه با هم مبارک.

آخه تولد فصل مشترک ما و شما یه تولد خودمون هم هست.

...

راستی یادم رفت بگم، دوستیم؟ پس دوستی ١ ساله شدمون به حکم شادی همیشه پرلبخند...

.

راستی خیلی هاتون از ماهی سیاه کوچولو پرسیدید، حالا که تولدشه می خوام براتون بگم چی شد که این طور شد  :  

.

ماهی سیاه کوچولو الان یک سالشه و تفاوتش با ماهی های دیگه اینه که وقتی یک روزش بود به حرف اومد اونم چه حرفی، تونست خیلی حرف بزنه حرفایی که شاید ماهی های بزرگترم نمی تونستن بگن و از همون موقع بود که گفت منم هستم.

بعد اینکه ماهی سیاه یک ماهش شد تصمیم گرفت نامه رسون شه و همینم شد یه عده از دوستاش اون و نامه رسون مهربون صدا میکردن و هنوز یادشون نرفته بود که اون همون ماهی سیاه کوچولو قدیمیه. ماهی سیاه کوچولو نامه های خیلی زیادی رو به مقصد رسوند یه روز که داشت یه نامه رو می رسوند یدفعه به سرش زد که خودش چرا تو این مدت واسه کسی نامه ننوشته و نگاه کرد که خوب اگه بخواد بنویسه هم کسی رو نداره. تصمیم گرفت که بالاخره نامشو بنویسه و نوشت و اسم نامشو گذاشت وعده دیدار و وقتی نوشتتش اونو رها کرد بدون اینکه بخواد اونو به صاحبش و مقصدش برسونه و همیشه به اون نامه فکر می کرد که سرنوشتش چی میشه ( خوب واسه نامه رسون همیشه مهم که نامه هارو به مقصد برسونه ).

یه مدت گذشت در حالی که داشت می رفت یدفعه چشمش خورد به یک ماهی قشنگ شوکه شد تا حالا نشده بود که چنین ماهی قشنگی رو ببینه خیلی عمیق به ماهی نگاه کرد و یدفعه ماهی گفت مگه منتظرم نبودی ماهی سیاه کوچولو نتونست حرف بزنه یه باره دیگه ماهی گفت مگه واسه من نامه ننونشته بودی خوب منم اومدم ماهی سیاه کوچولو خیلی خوشحال شد گفت یعنی تو ... تو ... همون هستی که من منتظرشم ماهی گفت آره من همونم.

ماهی سیاه کوچولو خوشحال از اینکه جفته خودش و پیدا کرده به زندگیش در کنار ماهی ادامه داد و هنوزم داره ادامه میده.

.

.

.

می خواستم از بچه ها خواهش کنم اونایی که یک سال مارو میشناسن یا دوستیمون به ماه میکشه نظراتشونو در مورد وبلاگ بدن خوشحال میشیم بشنویم و بتونیم در ادامه اگه خوب بودیم بهتر بشیم. هر نظر و پیشنهادیم دارید بگید.

در مورد داستان ماهی سیاه کوچولو نظر یادتون نره ...

نظرات 40 + ارسال نظر
مینا 3 مرداد 1388 ساعت 02:52

تولد تولد تولدش مبارک....مبارک مبارک تولدش مبارک....
۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ساله شی ماهی کوچکولو

مرسی مینا جان

غریبه 3 مرداد 1388 ساعت 02:56

سلام به دوستان خوبم

تولدتون مبارک انشا الله ۱۲۰ ساله بشه این کلبه قشنگتون که توش شادی پر میکشه

دلتون شاد و همیشه زنده باشید

کیکم که ندادی


موفق باشید

مرسی دوست عزیز مرسی از اینکه که با حضورتون خوشحالمون کردید

ببخشید که بوجمون به کیک نرسید

موفق و سبز و شاد باشی

پیمان 3 مرداد 1388 ساعت 07:45 http://www.helya-karen.blogsky.com/

مبارک باشه دوست خوبم
امیدوارم تولد یکسالگی به صدسالگی برسه

پیمان جان ممنون ازت

سلام....

سلام....

سلام....

خیلی متن زیبایی بود ....

تولدت مبارک ...

آخ جون من اولین نفرم ....


چه بد این جا شکلک نیست حداقل ابراز احساسات کنم ....

نیلوفر خانوم خوشحالمون کردید که اومدید

ببخشید که نفر اول نشدی عیبی نداره نفر چهارم بد نیست

یه مدت شکلک هارو برداشتم به زودی برمیگردن
شما ابرازم نکنی ما می فهمیم

نمی دونم شایدم اول نشدم ....

چون تایید داره ...

حالا ....

تولد ... تولد ... تولدت مبارک ....

یه فرشته کوچولو یکی از روزهای گرم تابستونی به زمین پرواز کرد ....

فرشته کوچولو تولدت مبارک ....

البته ببخشیدا ... چون هممون هنوز همون فرشته های کوچولوی زمینی هستیم ....

الان پنجم شدی ( خنده )
نه خواهش میکنم

رها 3 مرداد 1388 ساعت 10:20 http://lamakan.blogsky.com

سلام عزیزم-مبارکه-ان شاء الله همیشه شاد و سلامت و نویسا باشی

ممنون رها جان از حضورت

راما 3 مرداد 1388 ساعت 10:22 http://black-love.blogsky.com/

سلام اجادسای گل
عالی بود و حرف نداشت و امیدوارم که همیشه کنار دوستات بمونی و تولد چندین ساله ی ماهی سیاه کوچولو رو جشن بگیری
برات آرزوی موفقیت میکنم
از طرف رومینا هم تبریک میگم به هر حال ممنون عزیزم و تبریک میگم .

بهبه رامای عزیز داداش خوشحالمون کردی
ممنون که از طرف رومینا هم تبریک گفتی منتظر خودش هستم البته میدونی که همیشه تبریکاش با همه فرق داره کسی نمی تونه
جای خالیشو پر کنه

موفق باشی عزیزم

نیلوفر 3 مرداد 1388 ساعت 10:23 http://everything2.blogsky.com

تولد تولد تولدت مبارک
مبارک کبارک تولدت مبارک
بیا شمعها رو فوت کن
که صد سال زنده باشی
بیا شمعها رو فوت کن
که صد سال زنده باشی
هورررررررررررررررررررررررررررررراااااااااااا

نیلوفر عزیز مرسی از حضور پر انرژیت

ایمان 3 مرداد 1388 ساعت 10:42 http://ashablog.blogfa.com

میشه من به مناسبت این روز چند تا پیشنهاد فنی بکنم؟
آره میشه
..
1.پیوند های وبلاگ رو حتما گوگلی کنید
2.اصلا از موزیک استفاده نکنید(برای پخش شدن هنگام لود شدن )
..
همین...
امیدوارم مخاطبان خوبی داشته باشید

چرا که نه ایمان جان

۱- روش فکر میشه
۲- در مورد موزیک به نظرم از نوع لایتش مناسبه الانم که میبینی بر اساس مناسبت تغییر دادمش

بازم ممنون از نظراتت

شما هم امیدوارم همیشه سالم تندرست باشید

زینب 3 مرداد 1388 ساعت 11:06 http://eshghojonoon.blogsky.com/

سلام دوستای عزیزم!
تولد ماهی سیاه کوچولو رو تبریک میگم بهتون خیلی زیاد چون خیلی با ارزشه! من که همیشه از آپ وبلاگتون لذت بردم!
تا ابد پایدار باشید و موفق و از همه مهمتر عاشق!
فعلا بای دوستای عزیز!

زینب خانوم عزیز
مرسی عزیزم باعث افتخاره ماست که دوستایی مثل شما داریم که همیشه حمایتمون میکنن

سلام دوستان عزیز..
تولد این وبلاگ خوشمل با مطالب قشنگش مبارک..امیدوارم همیشه در کنار ما به بهترین ها برسین

مرسی عزیزم

تو هم در کنار آقاییتون همیشه خوشبخت و سر زنده و شاد باشید

سامره 3 مرداد 1388 ساعت 11:56 http://poolak.blogsky.com

سلام تولد وبلاگت مبارک

ممنون عزیزم
مرسی از حضور سبزت

سلام خوبی؟
آپت عالی بود
تبریک میگم تولد یک سالگیشو
شاد باشی

ممنون مهدی جان

موفق و سبز و شاد باشی

نوید 3 مرداد 1388 ساعت 14:47 http://lawbreaker.blogsky.com

سلام اچاداسا سلام، سلام فهیمه .
از اون موقعی گه با ماهی سیاه کوچولو اشنا شدم همیشه از خوندنش لذت می بردم چون حرف دل می زده ، یک روز شعر خود اجاداسا ، یک روز یک دلگیری یک روز یک تبریک تولد ملا و .... هیچ وقتی اونقدر رسمی و قلمبه سلمبه نبوده و این همون چییزه که من از یک وبلاگ انتظار دارم .
تولدت
مبارک
ماهی سیاه کوچولو

سلام
مرسی از نظر لطفت امیدوارم همیشه کارمون نظرتو جلب کنه و البته اگه این طور نبود حتما بهمون بگی

نیاز 3 مرداد 1388 ساعت 15:30

سلام آقا سجاد عزیز . تبریک میگم . الهی که تولد ۱۲۰ سالگی خودتون و بعد هم وبلاگتون . ممنون که بهم سر زدید . و خوشحالم تو شادیتون شریک هستم . همیشه شاد و لبت خندون

مرسی نیاز جان شما هم همچنین ممنون از حضور سبزت خوشحالم کردی

موفق و سبز و شاد باشی

اسیه 3 مرداد 1388 ساعت 17:49 http://satorn

سلام خوبی ؟من خوبم مرسی تو خوب باش
چیزه تولد تولد همه همراهی کنن ان امامه سفیدا ان اقایی که لباس قرمز داره ..دست دست ..شله !
تولد تولد تولدت مبالک...شله بیا وسط
چه اهنگ باحالی گذاشتی ....

مرسی از این همه انرژی از شما
بزار بقیه هم بیان وسط یه ذره خستگی در کن

ممنون اسیه عزیز از تشریف فرماییتون
خوشحالم کردی شما از دوستان جدید هستید امیدوارم بتونم دوست خوبی براتون باشم

قابل شما رو نداشت دیدم تولد گفتم شادش کنم شما هم که خوشتون اومد خداروشکر

ماهی خانوم 3 مرداد 1388 ساعت 21:41 http://mahinameh.blogsky.com

سلام علیکم!
تولدتون مبارک
جزغولی خاله ایشالا ۱۲۰ ساله بشی!
شکلک ها رو چیکار کردی؟؟!
شاد باشید هرسه تا
بوس بوس بوس

ماهی خانوم عزیز
ممنون که اومدید و خوشحالمون کردید
روم نمیشه با این سن خاله صدات کنم ( خنده )
شکلکهارو یه مدت برداشتم نگران نباش برمیگرده

تو هم شاد باشی ماهی خانوم

سهند 3 مرداد 1388 ساعت 22:03

سلام. در نهایت صمیمیت یکی از خوانندگان ماهی سیاه کوچولو تندرستی و شادی شما عزیزان را خواستارم .... و ادامه کاری ماهی سیاه کوچولو را ارزومندم .

رسانه های موجود ( وبلاگ و نوشته ها ...) اگر چه گوشه هایی را از وقایع جامعه را منعکس میکنند و البته هر کدام در جهتی مشخص قلم میزنند اما به شیوه عمومی اکثریت انها واقعیات روزمره و انجا که برای رهایی از وضع موجود باید گفته شود را حامل نمیباشند . من به نوبه خود توقع دارم که ماهی سیاه کوچولو در عمق اب حضور داشته باشد و تا انجایی که در توان دارد در خلاف جریان روان باشد

موفق و پاینده باشید

ممنون سهند جان که اومدی و خوشحالمون کردی
و مرسی بابت توضیحات و راهنمایی هات

موفق و سبز و شاد باشی

رومینا 3 مرداد 1388 ساعت 23:10 http://black-love.blogsky.com/

موقع تولد قشنگه تو
هر چی که دعا کنی مستجاب میشود
چشم تو بهترین هر دو نیمه انتخاب میشود
آن شبی که صبح آن تولد است آفتاب میشود
عکس تو جای ماه توی آسمان نقره قاب میشود

تولدت یک سالگیت مبارک ماهی سیاه کوچولوی من
امیدوارم هر سال این روز بزرگ با دلی پر از شادی جشن بگیری
میگن هر کی روز تولدش هر چقدر دعا کنه مستجاب میشه
پس خیلی دعا کن ماهی کوچولو
نزار چیزی از قلم بیوفته
برای عشق مشکی هم دعا کن
باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
..
..
..
نمیدونم دیگه چی بگم جز اینکه برات آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم

کوچولو تولد مبارک

رومینا جان
کلی خوشحالم کردی اومدی دلم برات تنگ شده بود
حالا بی خبر میری نمی گی نگرانت میشیم

حتما دعا می کنم تو رم دعا میکنم
منم برات آرزوی موفقیت و لحضات پر از شادی میکنم

رومینا 3 مرداد 1388 ساعت 23:11

یک سلام به پر رنگی مداد رنگی های نقاشی
یک سلام به بزرگیه قلب مهربون داداشی

سلام به داداشیه خودم
خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شرمنده که چند روز نبودم و بی خبر رفتم
یک کاری داشتم باید انجام میدادم
تولد ماهی سیاه کوچولو هم تبریک میگم
امیدوارم که هر سال کنارمون باشی و این روز جشن بگیری داداشیه من
و آرزو میکنم همیشه همین قدر خوشحال و سر حال باشی و برای ما بگی و بخندی
قربانت
خواهر کوچیک شما : رومینا

عزیزم قلب خودت مهربونه که ما رو به سمت خودش میکشه
خدارو شکر خوبیم
به سلامتی ولی کلی منتظرت شدم
تو هم در مرحله اول شاد باشی و شاد بودنو مثل گذشته تزریق کنی

سید محمد 4 مرداد 1388 ساعت 00:48 http://Sazedel.Com

سلام
سلام به ۳ نویسنده خوب و مهربون این وبلاگ که همه عزیزن.
به خصوص داداش اجادسای عزیز که همیشه به من سر می زنه اما من بی معرفت هیچ وقت نمی یام.
حلالم کن داداش. تو روز تولد وبلاگت. که فکر کنم یه کم هم دیر اومدم. انشا الله وبلاگت بازم تولدش و جشن بگیره سال های دیگه. تولدت مبارک جاش گاه نوشته های داداش گل من.
حلالم کن داداش که خیلی حق گردن ما داری.

یا حق

مرسی دادش محمد خوشحالم کردی عزیزم منتظرت بودم
این چه حرفیه می دونم کلی مشکل داری درکت میکنم همین که میای برام کلیه

ما کوچیکتیم

انشاا... مشکلات یکی یکی حل شه واسه همه.... آمین

سهند 4 مرداد 1388 ساعت 01:15

سلام . عزیزان اسمی که برای وبلاگتون برگزیده اید یاد اور جستجو و پویایی تفکرات صمد است .... !جاودانه ماندن در همراه بودن با روند تکامل و روبه پیش است .
پیشرو و پویا رو به پیش .... با دوست داشتن معنی دارد

دوست داشتن رو همیشه داشته باشیم با هم و برای هم


سهند جان ممنون ازت بابت همه چی

دوست داشتن رو همیشه داشته باشیم با هم و برای هم

آدمک 4 مرداد 1388 ساعت 11:39 http://goodaral.persianblog.ir/

سلام.چه طوری تو پسر؟؟
خوبی؟خوشی؟
از یه طرف تبریک میگم و از طرفی نمیدونم برای وبلاگ love چی بگم؟
ای بابا..
ای کاش....
اه..بازم این ای کاش لعنتی.

بهبه ببین کی اینجاست دادا مهران عزیز خوبی پسر دلم برات تنگ شده بود

خدارو شکر خوبم
مواظب خودت باش
ممنون که اومدی کلی خوشحالم کردی

سارا 4 مرداد 1388 ساعت 12:30 http://sarman

تولدت مبارک برام دعا کن
سارا

مرسی سارا جان حتما تو هم مارو دعا کن

رها 4 مرداد 1388 ساعت 13:21

سلام

خیلی خوشحالم امیدوارم ۱۲۰ ساله بشه

تولد تولد تولد مبارک


امیدوارم دلتون همیشه پر از شادی باشه و همیشه از شادی و خوشحالی بنویسید

و تولد اقا امام حسین واقا ابوالفضل رو به همه شما تبریک عرض می کنم

راستی این شعر خیلی قشنگ بود این ماهی کوچولو دل بزرگی داره

انشالله ۱۲۰ ساله بشید براتون ارزوی موفقیت دارم

یه سبد گل رز و اقاقیا تقدیم به وبتون

مرسی رها جان

دل شما هم سبز و پر از شادی باشه

منم بهتون تبریک میگم

خوشحالم که خوشتون اومد

موفق و سبز و شاد باشید عزیزم

هیوا 4 مرداد 1388 ساعت 16:17

سلام آقا سجاد.تولد ماهی سیاه کوچولو هم مبارک.ایشالا سالیان طولانی تولد ماهی سیاه کوچولو رو بهتون تبریک بگم و شاهد پیشرفتتون باشم.ازینکه بهم سر میزنید ممنونم.

ازت ممنونم هیوا جان امیدوارم بتونیم تو کارمون موفق باشیم و شما دوستان عزیزم در کنارمون کمکمون کنید

جز وظیفه چیز دیگه ای نیست

رومینا 4 مرداد 1388 ساعت 19:51 http://black-love.blogsky.com/

سلام
توی وبلاگم یک خبرایی هست
یک خبرایی که ...

نمیدونم چی بگم
ولی به هر حال منتظرتونم

ممنون از لطفتتون

چه خبری حا حا
.
.
.
.
.
اومدم

وجیهه 4 مرداد 1388 ساعت 23:56 http://mv4ever.blogfa.com

تولدت مبارک ...........

تبریک میگم هم به خاطر تولد زیبات هم به خاطر مطالب زیبایی که همیشه میزاری و از همه زیباتر شعرهای زیبای سجاد جان و هم مدیریت خوبت ..... هر چی بگم کم گفتم. عاااااااالی بودی همیشه.
مطالب مونا و فهیمه هم همیشه جذاب بودن. به همتون تبریک میگم.


دوستت دارم چون تنهاترین ستاره زندگی منی

دوستت دارم چون تنهاترین مصراع شعر منی

دوستت دارم چون تنهاترین فکر تنهایی منی

دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی

دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی

دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی

دوستت دارم چون به یک نگاه عشق منی

ممنون وجیهه جان خوبی؟

مرسی از بابت این همه تعریفت ( به کس نگی کلی کیف کردم ) و همچنین شعر قشنگت امیدواریم بتونیم در اینده نوشته هامون هر روز بهتر از دیروز باشه تا دوستانمون همیشه راضی باشن

موفق و سبز و شاد باشی

تولد ماهی کوچولوت مبارک :)
ببخشید من دیر سر زدم ...

مرسی عزیزم
خواهش میکنم مهم اینه که اومدی و مارو خوشحال کردی

ماهی تنها 5 مرداد 1388 ساعت 01:20 http://onlyabadan.blogsky.com

سلام خوبی سجاد جان
منم تولد ماهی سیاه کوچلو رو تبریک می گم
سجاد یه مسئله هست که باید بهت بگم اگه ممکنه یه بار دیگه شمارتو بده تا بهت اس ام اس بدم یا زنگ بزنم
ok

مرسی محمود جان
ممنون از اینکه اومدی خیلی وقت بود که نبودی خوشحالم کردی
باشه به روی چشم میام وبلاگت شمارمو میدم
اومدم

. . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . .

UP ...

چه گل قشنگی ممنون خبرم کردی حتما میام

شقایق 5 مرداد 1388 ساعت 15:55 http://www.gasedak-99.blogfa.com

سلام
تولد وبلاگتون مبارک
البته هرچند دیر تبریک گفتم
ممنون که به وبم سرزده
اپم بازم سر بزنی خوشحال میشم راستی بابت اون کد ممنون

مرسی عزیزم مهم اینه که اومدی
خواهش میکنم جز وظیفه و سر زدن به دوسته خوبی مثل شما کاری نکردم
حتما چرا که نه میام

نوشی 5 مرداد 1388 ساعت 16:34 http://tameshki.com

وایییییییی
تولدت مبارک ...

خیلی خیلی تولدت مبارک ...

امیدوارم ۱۱۱۱۱۱۱۱۱۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ از همین عددها عمر با عزت کنی عزیزممممممممم

به قول خودت خیلی خیلی دستت درد نکنه که اومدی نوشی خانومی

یک دو سه چهار چند رقمیه سرم گیج رفت اینطوری که تو نوشتی یه روزم عمر نمی کنم (شوخی بود )

تو هم همچنین موفق و شاد و سبز باشی

یلدا 5 مرداد 1388 ساعت 17:30 http://WWW.DOKHTARESARMA.BLOGSKY.COM

سلام
هوهوهوهو
بیا بیا بیا
تولد تولدتولد
مبارک مبارک

مرسی یلدا جان
خوبه که پرانرژی شدی خداروشکر

مواظب خودت باش

مینا 5 مرداد 1388 ساعت 21:26 http://rozegare-eshgh.blogsky.com/

ღچه لطیف است حس آغازی دوباره،
ღღو چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...
ღღღو چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!
ღღღღو چه اندازه شیرین است امروز...
ღღღღღروز میلاد...
ღღღღღღروز تو!
ღღღღღღღروزی که تو آغاز شدی!
ღღღღღღღღღ<<...تولد مبارک...>>ღღღღღღღღღ
ღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღ
ایشالا صدها سال زنده باشی و پایدارღღღღღღღღღღღღ

من که ...از همه دیرتر اومدم...ببخشید...خلاصه من که از آشنایی با شما خیلی خوشحالم ماهی کوچولو...عاشق باشی و آزاد...

مرسی مینا جان
خیلی خیلی زیبا نوشتی
ممنون عزیزم در کنار شماها بودن به ما انرژی میده این شما دوستان گل هستین که پشتیبان ما هستید و در ایند هم خواهید بود

مهم اینه که اومدی این زیباست

ما هم از آشنایی با شما خوشحالیم

موفق و سبز و شاد باشی

سمن 6 مرداد 1388 ساعت 00:12 http://sandel.blogsky.com

سلام تولد وبلاگ زیباتون مبارک انشالله همواره در راه حق استوار و پا برجا باشه.

ممنون سمن جان

نیاز 6 مرداد 1388 ساعت 14:34 http://paeizobahar.persianblog.ir

سلام سجاد عزیز
حالاااااا ببینا چرا بهم سر نمیزنی ؟
یار قدیمی نیاد بهم سر بزنه کی بیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟
تهنام نذاری ها

نیاز جان چرا میزنی باشه میام سرم یه مقدار شلوغ بود
صد البته حتما میام حالا که این طور شد
.
.
.
.
اومدم

سلام دوستای خوبم توی وبلاگ ماهی سیاه کوچولو
اجادسا و فهیمه و مونای عزیزم
تولد یکسالگی وبلاگتون خیلی خیلی مبارک باشه!
امیدوارم که این وبلاگ به همراه نویسنده های خوبش صد و بیست ساله بشه....
چقدر خوبه که توی این یک سال اینقدر وبلاگتون رو خوب و پربار تونستین حفظش کنین و امیدوارم که هر سال از سال قبل بهتر و بهتر باشید.
منتظر نوشته های خوبتون هستم.
پاینده باشید....

خیلی ممنون ترنج جان
مرسی عزیزم
نظر لطف شماست دوستانمون راضی باشن مانیز به کارمون بیشتر اهمیت میدیم این شماها هستید که مارو وادار میکنید خوب بنویسیم و تو کارمون راسخ باشیم

ممنون از حضور سبزت

موفق و سبز و شاد باشی

دریا 7 مرداد 1388 ساعت 15:42 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام
الهی دروازه عشق به رویت همیشه باز باشد...
سبز باشی

سلام
ممنون دریا جان همینطور برای تو

رامین 14 مرداد 1388 ساعت 16:38 http://www.madlen.blogsky.com

سلام
به ما گفتن اینجا تولده آدرس رو درست اومدیم؟
.
.
.
.
چند دقیقه بعد :
آقا شیرنی میاری یا شیرینیت کنم D:
آرزوی موفقیت برای هر دو شما
گل

سلام
بله درست اومدید اما شرمنده که شیرینی مجازی به شیرینی سر زدن شما نیست.
ممنون که اومدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد