ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

شایعه

  

 

شایعه

شایعه کردن این روزا، یکی دیگه تو دلته

خبر آوردن کلاغا، که اون همش دنبالته

شایعه کردن که چشات، همش تو چشمای اونه

پیغوم آوردن که می خواد، همیشه پیشت بمونه

بگو دروغ خبر را، بگو بگو که شایعه اس

بگو حسودن کلاغا، مال منی همین و بس

پیر و جوون، خبر آوردن که من و دوست نداری

می گن که دور از چشمِ من، با یه غریبه می پری

این روزا هر کی یه جوری، پشت سرِ تو بد می گه

پسچی هم انگار نامتو، دستِ یکی دیگه می ده

بگو دروغه خبر را، بگو فقط مالِ منی

بگو تا آخرین نفس، از من تو دل نمی کنی

بگو حسودن کلاغا، مال منی همین و بس

بگو دروغ خبرا، بگو بگو که شایعه اس

                                                 ((  اَجادِسا  ))

نظرات 38 + ارسال نظر
سهند 22 خرداد 1388 ساعت 02:20

سلام . نوشته شما حس خاص خودشو داره اما یک چیزی کم ..
دوست گرامی خوب حرفی نیز از خودتون و تعلق شما به ... دیده نمیشه .
میخوای از دستش ندی اونو مال خودت نکن خودت مال اون شو ...

فلسفه عشق در فدا شدنه نه فدا کردن

موفق باشی

ممنونم سهند جان از نظرت بسیار بسیار جامع بود
البته شما درست میگید اگه منظور شما از .... شخصه مورد نظریه لزومی نمی بینم تو ترانه داد بزنم چون ترانه خودش حرفشو می زنه البته شاید ترانه من از نظر شما طوری باشه که نشه دید ولی من می بینم
شما درست میگید تو عشق فدا شدن مهمه نه فدا کردن کاملا با شما موافقم

امیدوارم اسم سهند دیگه درست باشه چون که با توضیحاتی که دادید در مورد سارا کلی شکه شدم

در هر صورت دوست عزیز ممنون از تشریف فرمایتون خوشحال میشم بیشتر سر بزنید و از نظرای سازندتون بیشتر استفاده کنم

موفق و سبز باشید

این مجموعه قابل اجرا در کامپیوتر می باشد .

این مجموعه سانسور شده ، با دوبله فارسی و محصول کشور امریکا می باشد.

تمامی فیلم ها بین سال های 2000 تا 2007 ساخته شده اند.

باپسوند WMV - قابل اجرا در کامپیوتر

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=74 مراجعه کنید.

موفق باشید.

سلام سجاد عزیزم
خوبی؟؟؟
ممنون از ترانه زیبات... خیلی قشنگ بود. همیشه شاد باشی....

ممنون عزیزم
قابل شما رو نداشت

میترا 22 خرداد 1388 ساعت 11:34 http://www.dokhtarane.blogfa.com

اول

میترا 22 خرداد 1388 ساعت 11:35 http://www.dokhtarane.blogfa.com

سلام
مرسی از حضورت

خواهش میکنم وظیفه بود از شما هم متشکرم که قدم رنجه فرمودید

ماهی خانوم 22 خرداد 1388 ساعت 11:47 http://mahinameh.blogsky.com

سلام جزغولکم
ترانه ت خیلی خوب بود
همه چیزش ردیف بود
ممنون
شاد باشی

ممنون که اومدی ماهی خانوم

ماهی تنها 22 خرداد 1388 ساعت 16:33 http://onlyabadan.blogsky.com

سلام خوبی سجاد عزیزم
راستش من مشکلی برام پیش امده که تمام فکرمو مشغول کرده حتی دیگه نمی تونم درسهامو بخونم
شعرتو که خوندم همون مشکلی که برا من پیش امده ولی اون دیگه رفته نمونده
موفق باشی بای

چه مشکلی انشاا... حتما حل میشه درست میشه فقط از درس خوندن قافل نشو

رویا 22 خرداد 1388 ساعت 17:29 http://ghalbesabor.persianblog.ir

برادر عزیز سلام ... ممنون از حضورتون ... من زیر سایه حق هستم ... شرمنده بابت تاخیرم .. کمتر میام نت ... اما همیشه بیاد دوستای خوبم هستم ... شعرتون خیلی قشنگ بود ... امیدوارم همیشه موفق باشی و از خدا میخوام هرگز غم به دلت راه نده ... هرچند که خدا در درون غم همراهیت میکند نه گرداگرد آن ...
با پست جدیدی به نام صدای خدا منتظرتونم ..
شاد باشی
در پناه حق

ممنون رویا جان
و مرسی از حضور شما
خوشحالم که خوبی
ما هم همیشه به یادتون هستیم
من هم حتما سر میزنم چه اسم خوبی و واسه آپت انتخاب کردی

موفق و سبز باشی

[ بدون نام ] 22 خرداد 1388 ساعت 17:36

سلام ممنون که خبرم کردی!
ترانتو خوندمش عالی بود! خودمونیما خوب ترانه سرایی هستی. 5 تا [گل]
اگه بهت بر نخوره یه کوچولو یکی از بیتارو واست تصییح کنم! البته با اجازه؟!!!!
اینجا که گفتی:
پیر و جوون، خبر آوردن که من و دوست نداری
یه کم آهنگشو نامیزون کرده! به مصراع بعدی نمیخوره!!! بهتره بنویسی:
پیرو جوونا میدونن که دیگه دوستم نداری
میگن که بی وفا شدی با یکی دیگه می پری!

البته این فقط یک نظره!! خدا کنه زیاده روی نکرده باشم تو نظر دادن!
بازم به فقیر فقرا سر بزن(-;
بای

خواهش میکنم وظیفه بود ممنون از حضورت
نظر لطف شماست پیش شما درس پس میدیم
من خوشحال میشم که رو ترانه هام نقد بشه
به نکته خوبی اشاره کردی ممنون حتما به کار میگیرم

نظرت و با جون و دل قبول کردم عزیزم نه بابا این چه حرفیه خونه خودتونه

موفق و سبز باشی

مینا 22 خرداد 1388 ساعت 18:02 http://royaaye-sabz.blogsky.com/

آخ پست قبلیمو بدون اسم فرستادم. واسه ترانت نظر از خودم در وکردم. و بیت چهارمتو مثلآ تصییح کردم. نمیدونم دریافتش کردی یا نه؟!!!!
اگه نه که دوباره مینویسم! اگه آره که پس انو تآییدش نکن.
اول که ممنونم از اینکه بهم سر زدی, نظر دادی و خبرم کردی!
بعدشم که ترانتو خوندم و کلی لذت بردم. خودمونیما خوب تنها تنها ترانه میگی! [نیشخند]
شوخی میکنم عالی بود! [گل] [گل]
دوباره بیت چهارمتو با اجازه تصییح میکنم.
خدا کنه ناحااارت نوشی!!!!
اینجا که گفتی:
پیر و جوون، خبر آوردن که من و دوست نداری
می گن که دور از چشمِ من، با یه غریبه می پری

مصراع اول یه کم روان نیست تو دهن سخت میچرخه!
منظورم آهنگشه که به مصراع دوم نمیخوره! فکر کنم بهتره مثلآ اینطور بنویسی:
پیر و جوونا میدونن که دیگه دوستم نداری
می گن که بی وفا شدی با یکی دیگه (یا با غریبه) می پری!

شرمنده! فکر کنم زیادی فضولی کردم.!
منتظر ترانه های بعدیت هستم... در ضمن دیگه این شایعاتو هم باور نکن[چشمک]
راستی بازم پیشم بیا هم تو رویای سبز هم روزگار عشق اوکی؟[گل]
فعلآ بای...


مرسی تو نظر قبلیت جواب دادام حتما چرا که نه حتما بهت سز میزنم
خوشحال میشم که همیشه بیاید و نظر بدین
شاد باشی

رویا 22 خرداد 1388 ساعت 21:57

دوست عزیز من واقعا شرمنده اصلا تا حالا متوجه نشده بودم که من شما رو لینک نکردم ... جدا معذرت میخوام اصلا متوجه نشده بودم ... حق بود به رسم ادب زودتر لینکتون میکردم ... امیدوارم ببخشی شرمندتونم
@};-

مرسی رویا جان که اومدی این چه حرفیه عزیزم اصلا از این حرفها نزن که ناراحت میشم
معذرت خواهی نیاز نیست دیگه

شاد باشی مهم به هم سر زدن که ما این کارو میکنیم هم شما هم من همین

موفق و سبز باشی

مینا 22 خرداد 1388 ساعت 23:27 http://rozegare-eshgh.blogsky.com

*•~-.¸,.-~* آپ کردیم *•~-.¸,.-~*...........
بقیه شعرمو گذاشتم.
حتما بیاید هااااااااااااااااااااا ....

باشه مینا جان الان میام

سهند 22 خرداد 1388 ساعت 23:33

سلام . خواهش میکنم من نیز هر موقع وقت و امکانات اجازه بده با خوشحالی به وبلاگتان میایم

سلامت و شاد باشید

نیلوفر 23 خرداد 1388 ساعت 00:12 http://www.nilufareabi.blogsky.com/

سلام از حضور سبزت ممنونم اما من ایران با پرچم سه رنگش رو بیشتر دوست دارم ....
شایعه ها همیشه وجود دارن نبایستی به اون ها امید بست و رو ی اونها لونه ساخت فکر نکنم بین شایع تا واقعیت زیاد فاصله باشه تازه اگه هم باشه میشه اونو برداشت

درست میگی بالاخره هر کسی یه نظری داره موفق باشید در مورد شایعه شما درست میگید نباید زیاد بهش توجه کرد
موفق باشید

مریم 23 خرداد 1388 ساعت 00:12 http://www.piaderoya.blogfa.com

سلام سجاد جان
خیلی آپ قشنگی بود
من هم آپم
خوشحال می شم نظر بدی
قربونه تو
بای تا های

ممنون مریم جان
باشه حتما سر میزنم
موفق و سبز باشی و مرسی از حضورت

وجیهه 23 خرداد 1388 ساعت 00:30 http://mv4ever.blogfa.com

سلام سجاد جان. خوبی؟ واقعا شعر زیبایی بود.

وقتی آموزگار گفت:عشق چند بخشه؟

دستم را بالا بردم و با خوشحالی داد زدم یک بخش!

وقتی تورا شناختم فهمیدم که عشق سه بخشه:

عطش دیدن تو ٬ شوق با تو بودن ٬ و اندوه بی تو بودن!!!

سید محمد 23 خرداد 1388 ساعت 00:52 http://Sazedel.Com

از دست این کلاغ ها :-)

نیلوفر 23 خرداد 1388 ساعت 08:42 http://www.everything2.blogsky.com

سلام
مثل همیشه عالی بود . مخصوصا عکس زیبایی که انتخاب کردی.
من توی لیست دوستانم اضافت کردم عزیزم. خوشحال می شم تو هم منو اضافه کنی.

ممنون نیلوفر این نظر لطف شماست مرسی که این کارو کردی من خیلی وقته شمارو اضافه کردم دوست عزیز
موفق و سبز باشی

سلام عزیزم ....

کلاغا همیشه دروغ می گند ....

خودت و ناراحت نکن ...

خیلی شعر قشنگی بود ....

ولی بازم دولت سیب زمینی .....

ممنون نیلوفر جان از نظرت
دیگه کاری نمیشه کرد انتخاب انتخابه دیگه روزهای خوشی و واسه ایران آرزو میکنم

سلام دوست عزیز خوبی؟
بسیار زیبا بود
مرسی از حضورت
شاد باشی[گل]

ممنون مهدی جان شکر
البته به پای نوشته های شما که نمی رسه
شما هم شاد باشید و البته سبز

راما 23 خرداد 1388 ساعت 13:07

وای داداشی چقدر قشنگ بود
میگم یک چیزی اینا رو که خودت مینویسی نزار تو وبلاگت
چون اینقدر نامرد هستن که به اسم خودشون ثبت میکنن
داستانای رومینا که همین طوری شد
اینقدر برای دوستاش خوند از آخر صمیمی ترین دوستش بهش نارو زد
نزار ازت سو استفاده کنن
نگو چرا اینقدر بدبینم
به این دنیا و آدماش باید همیشه بد بین بود
موفق باشی
دوست دارم
بای

ممنونم راما جان از بابت دلسوزیت
منم دوست دارم
انشاا...رومینا بیاد همه در کنار هم بنویسیم
موفق و سبز باشی

فرانک 23 خرداد 1388 ساعت 14:27

سلام مرسی که به ماسری زدی.مرسی که ازت دلت میگی برای ما.
سجاد جان برای شرکت شرایط خاصی نداره باید باخودم هماهنگ کنی فقط قطعیت آمدنت رابه من اعلام کن تابگویم چه ساعتی وکجا تشریف بیاوری.

ممنون که توضیح دادی اگه اومدنم قطعی شد حتما خبرت میکنم
البته دوست دارم بیام ولی خودت می دونی مشکلات تا دلت بخواد هست

از هر نظر ممنون فرانک جان

مینا 23 خرداد 1388 ساعت 18:12 http://rozegare-eshgh.blogsky.com

بازم سلام! مرسی از اینکه بهم سرزدی! (گل)
من یادم رفت بگم میخوام شمارو تو وبلاگ جدیدم لینک کنم! اشکالی نداره که؟ نه! پس لینک شدی!(چشمک) (گل)

سلام.با شهری تازه به روزم و منتظر نقد و نظر شما دوست گرامی
با احترام:
رضا یوسف زاده تهرانی

سارا-اکرم 23 خرداد 1388 ساعت 23:59

سلام. خوبی؟ ما دوتایی با هم comment میذاریم
ترانه اجادسا مثل همیشه عالی بود
به امید شنیدن یا خوندن ترانه هایی مثل این ترانه...

ممنونم سارا جان و اکرم جان دلم برای همتون تنگ شده چه خاطراتی داشتیم یادش بخیر به قول سارا خاک .... نه این طوری نبود بلد نیستی خاک...............................
شما همیشه نسبت به ترانه های من لطف داشتید حتما اگه وقت بشه براتون میخونم منم دلم برای اون روزایی که دور هم میشستیم و ترانه میخوندیم تنگ شده

انشاا... که امتحانتون و خوب بدید هم سارا و هم اکرم و هم فهیمه

موفق و سبز و شاد باشید

نیلوفر 24 خرداد 1388 ساعت 10:03 http://www.na1368.blogfa.com

سلام ...

من آپمااااااااااا ....

اومدم

زینب 24 خرداد 1388 ساعت 10:52 http://eshghojonoon.blogsky.com/

سلام آقا سجاد خوشحالم که همیشه به یادم هستید!!!
چشم حتما آپ میکنم!
شعرت فوق العاده قشنگ بود!!!!
قالب جدیدم مبارک!!!!من همیشه دیر میرسم
موفق باشید و پایدار تا ابد!!!

خواهش میکنم زینب جان
منتظر آپت هستم
ممنون
شما هم موفق و سبز باشید

ولادت حضرت فاطمه (س ) - روز زن و روز مادر را به همه ی مادران عزیز تبریک عرض می نمایم
دفتر عشق
به روز شد

مادر تویی سر پناه لحظه های بی کسی
تو سرچشمه عشقی که برای من همه کسی!

گلی 24 خرداد 1388 ساعت 21:37 http://faezgol.blogfa.com

گلی 24 خرداد 1388 ساعت 21:42 http://faezgol.blogfa.com

سلام
خیلی خوب عزیزم
ولی جسارتا میگم شرمنده
با توجه به وضعیت نامناسبی که برای ترانه و ترانه سرایی ژیش اومده بهتره یه کم بیشتر روش کار کتی
دنباله مضامین و کلمات نو تری بگرد
سعی کن خالق نوترینها باشی
بازم ببخشید
موفق باشی

مرسی گلی جان که اومدی و ممنون از حضور سبزت
و بازم ممنون بابت راهنماییت شما درست میگید حتما راهنمایی هایی که شما کردید رو بیشتر تو کارام استفاده می کنم
می تونم بگم که این ترانه یکی از ترانه های قدیمی منه شاید اشکال یا از نظر شما تازگی نداشته باشه ولی تو ترانه های جدیدم سعی کردم خالق باشم

بازم ازتون تشکر میکنم خوشحال میشم دوستان دیگه هم بیشتر نقد کنند

موفق و سبز و شاد باشی

[ بدون نام ] 25 خرداد 1388 ساعت 02:26 http://onlyabadan.blogsky.com

به روزم با آمار ارائه شده از سوی کارمندان رسمی وزارت کشور

حتما سر بزن پشیمون نمی شی

باشه محمود جان الان میام

سمن 25 خرداد 1388 ساعت 21:17 http://sandel.blogsky.com

توی شایعات هم حقیقتی وجود داره.

وجیهه 25 خرداد 1388 ساعت 23:20 http://mv4ever.blogfa.com

سلام خوبی؟ کسی میدونه چرا از بعد انتخابات blogfa باز نمشه ؟

ممنون تو چطوری نیستی

این سوال و باید از مسئولین بپرسی عزیزم

سهراب 26 خرداد 1388 ساعت 14:24

در بساطی که بساطی نیست چگونه قدم زنم٫

روز مادر رو به شما برادر عزیزم تبریک عرض می کنم اجادسا



سلام از شعرا تون خوشم اومد و میخوام شما رو تو لینک دوستام قرار بدم من شمارو نمیشناسم از وبلاگ دختر خالم یعنی همون رویای سبز وبلاگتون رو پیدا کردم شما هم از وبلاگ من دیدن کنید

ممنون دوست عزیز این نظر لطف شماست و باعث افتخاره من
باشه حتما میام
راستی این دختر خاله مینا اسم نداره ( شوخی )

تلنگر 28 خرداد 1388 ساعت 17:47 http://talangor86.blogsky.com

سلام
یه ماهی سیاه کوچولوی دیگه دیدم اول با تو اشتباه گرفتم! از بس دیر به دیر سر میزنی!
زودتر بیا منتظرتم!
( راستی آدرس اون یکی ماهی اینه:
http://mahi-siyahe-kocholo.blogsky.com/
ولی تو خیلی از اون ماه تری! )

آره عزیزم یه دوست دیگه ای هم هست که ۱ یا ۲ باری تو نظرام گفتم که من و ایشون تو اسم وبلاگ با هم مشترکیم ولی فکر کنم ایشون نخواستن ماهی سیاهی رو به غیر از خودشون قبول کنند
در هر حال موفق باشن
ممنونم از لطفت باشه میام

____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
__******_________*_* __ من آپم عزیزم___
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** ___ من آپم عزیزم____
____*******___** __________________
____*****______*_________________
____**_________* ____منتظرتم ________
_____*_________* __________________
_____________*_* ____بیا که با آمدنت ___
______________** __________________
______________* یه دنیا خوشحالم میکنی__


هیوا 3 تیر 1388 ساعت 20:58 http://hivablog.com

سلام.شعرتون قشنگ بود.وبلاگتونم قشنگه.امیدوارم موفق باشین.

ممنونم هیوا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد