ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

یه دوست خوب... یه همکار جدید

 

سلام سلامی به لطافت  امواج همیشه خروشان و به آرامش همیشه پنهان جنگل. 

هر روز صبح اون وقتی که دست آفتاب به صحنه چشمام نمایش صبح و سلام رو پیشکش می کنه به یادتم...با یادت ذره ذره وجودم پر می شه از نور‌ از صداقت نگاه معصوم دوستی...  

پاکی ناب دریا رو که می بینم یاد تو می افتم آره یاد تویی که دریایی بودنت دریا رو شرمنده کرده. سبزی سبز جنگل نشاط هر روز صبح و یادم می یاره که تو نباشی لطف لذت نسیم صبحگاهی بی معنا ترین حس رو زمین میشه 

آره تو همینی واسه من. تویی که اگه دریا نباشی آرامش دریا رو واسم به ارمغان میاری. اگه جنگل نباشی شادی پرنده های آزاد جنگل و همرات داری... بودنت رو دوست دارم و لحظات با هم بودنامون و ستایش می کنم... 

.....................

.......................

.........................

متن بالا رو تقدیم می کنم به دوست خوبم مونا که همکار جدیدمون و قبلا از طرف سجاد به همتون معرفی شده و متن زیباشو خوندین باید زودتر از این ها حضورش و تبریک میگفتم اما به علت در دسترس نبودن اینترنتن  شد که بشه. 

خوب مونا جون حضور سبزت و تبریک میگم و امید دارم همکاریمون همراه با دوستی هامون با خواننده های عزیز بلاگ پایدار باشه

نظرات 6 + ارسال نظر
غریبه 24 فروردین 1388 ساعت 01:43 http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به دوست خوبم

امیدوارم همیشه دوستیتون پایدار و لبتون خندان و وفادار تر از دیروز باشید

موفق باشید

سلام فهیمه جان،
ممنونم که سر زدی.... خوشحالم که وبلاگتون سه نفره شده و مطالب هم روز به روز بهتر می شه.. دستتون واقعا درد نکنه. انشالله که همیشه موفق باشید.....

چخوف 25 فروردین 1388 ساعت 02:19 http://Chekhof.blogsky.com

شبهای روشن منتظرت می باشد .
تا تاریک نشده بیا دوست عزیز.

یلدا 25 فروردین 1388 ساعت 10:21

سلام تبریک میگم هم واسه گنجشک کوچولوم فهیمه و هم دوست تازه اشنا شدم مونا امیدوارم همکاری خوبی داشته باشید و بلاگ هر روز بهتر از دیروز بشه....

سلام
مرسی عزیزم منم برات آرزوی موفقیت و سلامتی و شادی دارم شاد شاد شاد...

ایمان 25 فروردین 1388 ساعت 23:05 http://ashablog.blogfa.com

ماهی تنها 26 فروردین 1388 ساعت 20:10 http://onlyabadan.blogsky.com

سلام خوبی دوست عزیزم
من به روزم و منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد