ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

خدا جونم گوش کن ۱

 

سلام خدا جونم

می دونم که دوست واقعیم فقط تویی،

بدون هیچ انتظاری

فقط تویی که همیشه

حوصله گوش کردن به حرفام و داری

قسم به . . .

در مقابلت به کی قسم بخورم

قسم به قلب تاریک و پرگناهم

با تمام وجود دوستت دارم

تو هم قلبم رو صاف کن

ای خدای مهربون

از امروز هیچی رو برای خودم نمی خوام

بلکه برای همه می خوام

باران بفرست

نه بری رفع تشنگیم

بلکه برای آبیاری گلها و پاک کردن گناهان

آفتاب رو نمایان کن

نه برای روز شدن

بلکه برای گرم شدن فقیر گنار خیابون

خدایا

من بلد نیستم با جملات، خوب و زیبا

ازت تشکر کنم

می خوام با همین زبانم بهت بگم

ممنون که در تمامی اوقات زندگیم

یار و همراهم بودی

ممنون که جلوی خیلی از خطاهام رو گرفتی

و ممنون از اینکه دوستم داری

خدای عزیز

تو عادلی و من عدل شکن

من می دونم که بین بندگانت

فرقی نمی گذاری و نعمت رو

بین همه به عدالت تقسیم می کنی

به من نیرو بده تا این رو

بطور واقعی بفهمم

تا برای بدست آوردن خواسته هام

تلاشم رو بیشتر کنم

ای خدای مهربون

یادم بده

یادم باشه

همیشه

یادت باشم

پروردگارا

من از سردیه زمستون و

بی برگیه پاییز می ترسم

کمکم کن

کمکم کن تا گرمای تابستان

و سبزیه بهار رو

همین حالا ذخیره کنم

کمکم کن خدا جونم

خدا جونم سلام

سلامی به وسعت و عمق دل عاشق

ای مهربونم

از من بد بودن رو بگیر و

محبت را جایگزینش کن

به من یاد بده تا هر چی بهم میدی

و هر چی که ازم میگیری حکمت بدونم

به خودت قسم که

عاشقت هستم

ای بزرگ طبیب هستی

بابت سلامتی که به من دادی

ازت ممنونم

بیماران بسیاری در بستر بیماری گرفتارند

اما هنوز شکر گزار،

و من سالم، نادان، نا شکر . . .

امروز از ته دل ازت می خوام که

تمامی بیماران را شفا بدهی

و به من نیز شکر گزاری را بیاموزی

نظرات 28 + ارسال نظر

سلام – شاد باشید
از وبلاگتون دیدن کردم.
اگر میشه به وبلاگ من هم تشریف بیارین
و لطفا هر نوع انتقاد سازنده و پیشنهادی و یا ایده ای نو اگر دارید بفرمایید تا بتوانم خدمات بهتری رو به شما ارائه کنم.
متشکرم.

http://www.myfootnotes.blogsky.com
"پاورقی های من"

ممنون عزیزم که اومدی چشم همین حالا میام

سلام
خیلی عالی یود

شما که انقد قشنگ با خدای خودت حرف میزنی مارم دعا کن......

موفق باشی

مرسی عزیزم همه خیلی قشنگ می تونن با خدا صحبت کنن
باشه دعاتون می کنیم
موفق باشی

سلام..
هم اکنون وبلاگ گردی نصف شبی!!!
خوبی؟مرسی که اومدی..الان انتخاب واحد کردم اما نمیدونم چرانشد ایستایی بردارمصبح باید برم یونی!!
خوب برم بخوابم..۱:۱۰!!!
وبلاگ گردی به این میگیناااا

خسته نباشی ین موقع شب
ممنون عزیزم شکر خدا خوبم
خواهش میکنم وظیفه بود
فردا موفق باشی

[ بدون نام ] 16 بهمن 1387 ساعت 14:00

سلام وبلاگ قشنگی داری
.•*..*•. .•.?
.•*..*•. .•*..*•.?
.•*..*•. .•*..*•. .•*?
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.?
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*?
.•*..•*..*•. .•*..*•. . .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .?
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.?
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.?
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. ?
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.?
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.?
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..?
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.?
´´´###############..•*..*•. .•*..*•. آرزومند آرزوهای قشنگت
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.?
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.?
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.?
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.?
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. ?
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.?
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.?
.•*•*.*?
.•*..*•. .•*..*•.?
.•*..*•. .•*..?
.•*..*•. .?
.•*..
.•*..*•. .?یک.•*..*•. .?
.•*..*•. .?.•*..*•. .?

.•*..*•. .?دنیا.•*..*•. .?
.•*..*•. .?
(`'•.¸* عشق برای تو *¸.•*..*•. .?.•'´)
.•.•. .?
?
...° دوست خوبم
....O
.......°.•*..*•. .?
................. ?
.............. ?
............. ?
.............o....o°o?
.................O....°?
............o°°O.....o?
...........O..........O?
............° o o o O?
......................? ?
...................? ?
...............? ?
...........? ?
........? ?
....? ?
.? ?
*?´¨) ?
¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨) ?
(¸.-´ (¸.-` ??´¨) ?.-´¯`-.-???
به منم سر بزن.

ممنون دوست عزیز من نمی دونم شما کی هستید ولی دستتون درد نکنه که به وبلاگ من اومدی و نظر قشنگتون و گذاشتید دفعه بعد خودتون و خواهشن معرفی کنید
موفق و ..... باشید

النا 17 بهمن 1387 ساعت 11:01 http://www.mehr_1386.persianblog.ir

سلام
به روز هستم
یک مطلب خیلی جالب گذاشتم
دوست دارم بیایید بخوانید و نظر دهید
به امید دیدن کامنت شما

چشم به روی چشم الان میام

اجادسا 17 بهمن 1387 ساعت 12:28 http://ajadesa.blogsky.com

سلام به همه دوستان گلم اومدم فقط بگم که لطفا تو نظرسنجی وبلاگم شرکت کنید تا بدونم چقدر از فعالیت من راضی هستید

قربون همتون

کامی 17 بهمن 1387 ساعت 16:17 http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام
شما بلد نیستی با کلمات جمله خوب بسازی اینو نوشتی به این زیبای
اگه بلد بودی چی میشد
حال کردم خیلی با حال با خدات راز و نیاز کردی
استیل بلاگت خیلی ملایمه
پییییش ما بیییییییا
یه نظر درباره منو دختر تو تاکسی بده

مرسی کامی جان منظور اصلیم این بود که همه می تونن با خداشون صحبت کنن هر صحبتی قشنگیه خودشو داره باشه اومدم

فریناز 17 بهمن 1387 ساعت 18:50 http://gharibe20051.blogfa.com

وای چه اپ قشنگی

فریناز 17 بهمن 1387 ساعت 18:51

الهی آمین

فریناز 17 بهمن 1387 ساعت 18:52 http://gharibe20051.blogfa.com

آپ جدید دارم اگه دوست داشتی بیا

ممنون فریناز جان باشه الان یه سر میام

Romina 17 بهمن 1387 ساعت 20:15 http://www.black-love.blogsky.com

سلام آقا سجاد خوبی؟
من راما هستم برادر رومینا
رومینا حالش بی نهایت بده
اون کنارم میشینه به من میگه که به کی چی بگم
من همش جواب مهمونای وبلاگش میدم
چند روزه تو بیمارستان بستری بوده
شرمنده
الانم کنارم نشسته ولی نمیتونه بگه که به شما چی بگم
دیگه از طرف اون معذرت میخوام
براش دعا کنین
ولی میگه بهتون بگم قول میده وقتی حالش خوب شد همش بهتون سر بزنه
بازم معذرت
راستی شما همش عالی هستی نیاز به نظر خواهی نیست
ولی من نظرم گفتم عالیه عالی
در ضمن متنتون خیلی قشنگ بود برای رومینا خوندم

ممنون راما جون خیلی ناراحت شدم ولی ازین که رومینا یه داداشه گلی مثله تو داره که پیششی خوشحالم انشاا...که خوب بشه نه تنها دل من دل همه بچه ها واسش تنگ شده امیدوارم هر چه زودتر خوب بشه و برگرده رومینا جان بدون که حتما خوب میشی خوب خوب خوب

النا 17 بهمن 1387 ساعت 20:45 http://www.mehr_1386.persianblog.ir

سلام
با تشکر از خودتون و یک تشکر ویژه از مامانتون. خیلی لطف کردن.
شما هم البته.
ممنون .

خواهش میکنم مطلب قشنگ شما رو هر کسی می دید باید نظر میداد اصلا نمی شد نظر نداد چون عالیه عالی بود
مامانمم خیلی خوشحال شد

النا 17 بهمن 1387 ساعت 20:46 http://www.mehr_1386.persianblog.ir

در نظر سنجی هم شرکت کردم
از شما خواهشمندم در نظر سنجی وب منم شرکت کنین.

چشم شرکت میکنم

سلام سجاد عزیز،
خوبی؟ چقدر قشنگ با خدا حرف زدی..... خیلی ساده و در عین حال خیلی خیلی دلنشین.... لذت بردم. خوبه که آدم یه وقتایی حرفای ساده یه دل پاک رو بشنوه.. حرفایی که مثل آب زلالند. ممنونم که گذاشتی ما صدای دل پاکت رو بشنویم.
شاد باشی عزیز...

ممنون عزیزم
نظر لطف شماست
شما هم شاد و موفق و سبز باشید دوست من

رزا 18 بهمن 1387 ساعت 01:56 http://www.5684.blogfa.com

سلاممممممممممممممممممم عزیز ئلم خوبی چیکار میکنی راستی مرسی که همیشه میای تو بینهایت خوبی راستی من دوست دارم صداتو بشنوم گلپسر زودی دیگه کاست بده بیرون باشه فکرشو بکن یه آلبوم به آلبوم توپ امد به بازار نوشکفتهء موسیقی اجادسا تنها صدای بیدار اما پنهان بیاااااااااااااا پیشم باشه به امید روزی که صدای قشنگت به گوش هرچه ایرانیه برسه دوستتتتتتتت دارم بیا پیشم تک اجادسای دنیا
(حال کردی عزیدلم)منتظرتمممممممم

شکر خدا خوبم هی هیچی فعلا بی کاریم
شما هم خوبید اصلا خوبی از خودتونه
نه اصلا صدای خوشی ندارم اگرم داشتم دوست نداشتم خواننده بشم
ممنون رزا جان می دونم تو ترانه و خوانندگی خیلی دوست داری ولی من اصلا علاقه ای به خواننده گی ندارم
ولی چشم بهتون سر می زنم
ممنون از اینکه این پیشنهاد و به من دادی
منم همه دوستام و دوست دارم به امید موفقیت شما در تمام مراحل زندگیتان
مرسی که اومدی و به من سر زدی و نظر پر هیجانتو دادی بازم به ما سر بزن

رزا 18 بهمن 1387 ساعت 14:28 http://www.5684.blogfa.com

نمیخوای خواننده بشی
عیبی نداره بیاااااااااااااااااااااااااااا پیشم منتظرتم الهی فدات بوس

هیچکس 18 بهمن 1387 ساعت 19:17 http://darbidar.blogfa.com

چون اولین باره دارم وبلاگت رو میخونم در نظر سنجی شرکت نمی کنم اما بازم میام نظر میدم

ممنون هیچکس جان واقعا ممنون که تشریف آوردین بهترین کارو کردی منم بهتون سر می زنم اصلا من لینکتون می کنم موفق باشید

شقایق 18 بهمن 1387 ساعت 21:50 http://www.gasedak.blogfa.com

سلام
نیستی دیگه یادی از ما نمیکنی؟
راستی تو نظر سنجی هم فکر جالبی بود منم نظر دادم واز نظر من وبلاگتون عالیه فقط از آهنگتون خوشم نیومد نه که بد باشه فقط دلگیره

چچرا هستم سرمیه ذره شلوغه وگرنه شما رو که فراموش نمی کنم
ممنون که تو نظر سنجیم شرکت کردی
می دونم ولی یه چند مدتی باشه ببینم چی میشه مرسی از راهنماییت
موفق باشی عزیزم

هستم .... تو دنیای حقیقی مشغولم:)

موفق باشی عزیزم

اگر باران نمی بارید هیچگاه بغض آسمان شکسته نمیشد!
اگر زیر باران قدم نمیزدم هیچگاه دلم از دردها خالی نمیشد !

[گل][گل][گل]

سلام دوست عزیز [گل]

خوبی ؟

دفتر عشق منتظرته [قلب]

تنهاش نذار [قلب]

موفق باشی [گل]

مرسی مهدی جان الان میام

سارا 19 بهمن 1387 ساعت 03:29 http://http://sarman22.blogsky.com/

سلام خوبی آپ کردم منتظز حضورت

اومدم

کامی 19 بهمن 1387 ساعت 14:02 http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام
مرسی که سر زدی
دادا قرار نشد این حرارت کار دستم بده
یعنی تا حالا که نداد اگه بذارین ازاین به بعد هم نمیده
ما رو چه به ماهواره
این حرارته ما نخود کشمش مجلس شده
پییییییش ما ببببببببببیییییییییییییییییییییییییییییییا

خواهش میکنم
نه بابا این چه حرفیه
چشم میام

رزا 19 بهمن 1387 ساعت 15:23 http://www.5684.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااام میشه بگی کجایی تو هانچرا دیگه پیشم نمیای راستی من عاشق این ترانه ام فکر کنم مازیار خواننده اش باشه هان بعدآهنگ فیلم لیلی مجنون هستش اطلاعات کامله
نه اما یه خواشی میشه آهنگ محسن یاحقی به اسم وای از روزی که ....نمیدونم گوش دادی یانه اما خیلی قشنگه وحشتناک روزی ۱۰۰ بار گوشش میدم بذاریش آهنگ وبت مطمئن باش دیگه تو نظر سنجی وبت همه عالی رو انتخاب میکنن همین الانم وبت حرف نداره اما دیگه میترکونیش خیلی پرو شدم نه ببخشید رزاست دیگه ناراحت نشو بیاااااااااااااااااااااااااا پیشم منتظرتم عزیزم

از دست تو رزا نمی دونم چی کار کنم
بله درسته مازیار خونده شما عاشق کدوم ترانه نیستید هان؟
باشه ببینم چی میشه ممنون از لطفت عزیزم
نه بابا این چه حرفیه پرو چیه
چشم میام

سلام خیلی قشنگ بود
خدایا یادم بده که یادم نره که یادت باشم
خیلی قشنگ بود

رزا 19 بهمن 1387 ساعت 19:46 http://www.5684.blogfa.com

ایوووووووووووووووووووووووووووووول

سلام.ممنون سر زدی
تو این هفته لینکت می کنم

فهیمه 28 بهمن 1387 ساعت 16:44

نیایش قشنگی بود همین

ممنون

تلنگر 4 اسفند 1387 ساعت 11:55 http://talangor86.blogsky.com/

سلام
زیبا بود خدا جون!!

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد